s4 League Oynayan ?

bydemir06

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
+40 Klan Kuracagımda Arkadaşlar

S4 League Oynayan varsa.

Nick ; ByDemiR06
Seviye ; 62
Genelde ; Sword Oynamayı Daha çok seviyorum Özellikle Only PS :)

Başka Oynayanlar varsa.

Skype Adresim ; [email protected]

Resim;

 

bydemir06

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.


Exo'da üstüme tanımam.

Exo ya Ezo diyoruz Elit Odasında BR yede Ezo :D Önemli olan PS Conter Sword ve Dagger la neler yapıyorsun :D


Ah eski günler :D eskiden proydum .ss :D şimdi bi trick göster deseler lazerleri geçemem

Season 1 den belli aralıklar la oynuyorum :D[DOUBLEPOST=1429206811,1429206674][/DOUBLEPOST]
Metin abi bırak şu oyunu gel Elsword'a başla yav
İsim degiştirmeden önce oynuyordum :D
 
Üst