Sizce 1.4.2'ye Yükseltmeli miyim ?

Ozann22

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Evet sorum açık, şu an 1.3.2 kullanıyorum update yapmadım. Arkadaşlarla hamachi server'dan falan oynuyoruz, sizce 1.4.2 ye geçirmeli miyim yoksa 1.3.2'de mi kalmalıyım ?
 

dandlyn

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
yükseltme bence serverlerin yarısından cogu 1.3.2 bence kalsın ama sen bilirsin :hihi:
 
Üst