Ya. Arkadaşlar skype'de arkadaşımla video çekicem. Fraps ve bandicamı denedim. Bandicam oyunu kastırıyor. Fraps ise 10 dakkadan fazla videoları kesiyor bütün ayarları tam ve 1 videoyu 4-5 tane ayrı dosyaya atıyor. En iyisi camtasia studio 8 fakat bundada bu sefer skypedeki arkadaşımın sesi gelmiyor bu camtasia studio 8'in ayarını söyleyebilirmisiniz ya. Bütün programlar dandik sanırım. Camtasia studio'nun yerini tutan bir program görmedim şuana kadar. Efekt falan v.s her şey war. ama ayarlarını öğrenmek istiyorum lütfen yardım edin.
Şimdiden yardım edenlere teşekkür ediyorum.
---------------------
Arkadaşlar oyun hakkında 2-3 yıl oynamış birisi. 14 ve 16 yaş aralıklı bizimle videolara katılabilir
LeHamam Gibi olamıcaz fakat eğlencesine çekip youtubeye atabiliriz. Kimisi beğenir, Eğlenir Kimisi beğenmez, eğlenmez. Onların zevkine kalmış bir şey bu arada benim yaş 13. Skypeyi. Ortalığa vermiyeceğim özelden mesaj atabilirler. Bu aralar minecraft'ta tek hg. skyblock. v.b oynamaktan canım sıkıldı. bende bunu yazıyım dedim. Herkeze iyi oyunlar.
Şimdiden yardım edenlere teşekkür ediyorum.
---------------------
Arkadaşlar oyun hakkında 2-3 yıl oynamış birisi. 14 ve 16 yaş aralıklı bizimle videolara katılabilir