serverde *****ten başka bir şey yok zaten boşuna oynamayın her yerinden bug fışkırıyor admin ilgilenmiyor, adam nasıl olsa yetkili yok diye açık açık hile kullandıgını söylüyor, *****ler birine vurup kaçıp zaaa falan yazıyor Anlatıyorum yapmayın diyorum sövüyorlar