- En iyi cevaplar
- 0
Yaşadığım ibretlik bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Yıllarca kasayı yan yatır espirisi yaptım.
Ama bugün gerçekten denedim ve oldu.
Kasayı yan yatırmak bilgisayarımı kurtardı.
Kasayı Yan Yatırmanın ÖnemiAma bugün gerçekten denedim ve oldu.
Kasayı yan yatırmak bilgisayarımı kurtardı.
Sabah bilgisayarı açmayı denedim.
ama bilgisayar açılmıyordu.
içini açtım. temizledim.
ne yaptıysam olmadı.
yine olmadı. çalışmadı.
en sonunda bir fikir buldum.
kasayı 15 derecelik açıyla.
sağa yatırıp çalıştırmak.
denedim oldu.
yıllarca dalga geçmiştim.
ama şimdi bilgisayarımı kurtardı.
sadece kasayı sağa yatırdım.
ve çalıştı.
Eren Bülbül