Az önce ben de farkettim. Elimde 2 adet launcher var. Biri mojang ın diğeri teamextreme nin. Yanlışlıkla mojang a tıklamışım. Ordan farkettim ._.1 ay oluyo
Aralık gibi betaya açtılar, Şubat gibi de herkese açtılar.1 ay oluyo
Ki zaten bu launcher teknik olarak bir site. Chrome'un daha da basitleştirilmiş bir sürümünü kullanıyor. O yüzden eskisinden daha da büyük bir boyutu var.Bu iyi oldu çünkü direk Minecraft'ın sitesiymiş gibi davranan bir launcher bu. Direkt olarak güvenlik sorularını girip cilt (skin) değiştirebiliyorsunuz galiba.