Yilbasina ozel yaptigim skin.

umut_

┌────────────┐ [ 1881 - 193∞ ] └────────────┘
En iyi cevaplar
0
2015'e Girdik Geç Kaldı Bu Skin Yılbaşı Zevki Yıla Girmeden " Seneye Görüşürüz " Esprileri Yapılırken Çıkar :p
 

WorldOfWarcraft

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Ya kardeş bir şey dicem ben nasıl kendi skinimi tasarlayıp skinin adını koyup oynayabilirim bi yardım edin ya
 

Mmtern

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Skype uzerinden kolayca halledebiliriz eger sen de istersen.

mmtern31 Skype hesabim.
 

Prokeen

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Noel baba çıkacak diye bir an hevese kapıldım. :S Genelde yılbaşı için Noel baba skinleri yaparlar... Skin güzel sayılır, emek vermişsin..
 
Üst