Arama sonuçlarınız

  1. Pr1sonsoul

    Siv HD Best Moment #8

    Konuyu gece mi açsaydım .s
  2. Pr1sonsoul

    Siv HD Best Moment #8

    Düzelttim :D bunu açan ölsün *-*
  3. Pr1sonsoul

    Siv HD Best Moment #8

    Mübarek başka bir şey bulamadım :D Başka bir link ver değiştireyim .s Balıkesir'in çılgın eşeklerini mi koysaydım :'(
  4. Pr1sonsoul

    Siv HD Best Moment #8

    Artık 2 elin parmak sayısını geçmeyen konularımdan birine hoşgeldiniz; Siv HD Best Moment #8; Konu sohbet konusudur, kar amacı gütmez .s Taglist: @AhmtGuny @DamRISH @LordT @TheRedstoneEngineer @ColdFireTR @Iskefiyeli18 @ErenBeyazkurt @taygun26 @zombiespaceman1 @Switcher @owen_1 @KaanEmirUçar...
  5. Pr1sonsoul

    Oyuncular komut bloğunu kullanamıyor

    Arkadaşım diğer konuda @Sergunkorowakurwa kodu vermişti işte bu skript kodu; on rightclick on sign: if line 1 is "Grup": if line 2 is set: execute console command "/manuadd %player% %line 2%" send "Grubunuz değiştirildi! -sergun26"
  6. Pr1sonsoul

    Oyuncular komut bloğunu kullanamıyor

    Beyler adam düğmeye basamıyor :D Komut bloğu falan değil Perm vermemiş arkadaş :D
  7. Pr1sonsoul

    Komut bloğuyla adama grup verme

    O sanırım yapılamaz veya çok zor :D Basan oyuncuyu algılamak için komut bloğu yerine Skript' e ne dersin :D
  8. Pr1sonsoul

    Komut bloğuyla adama grup verme

    Önce OP olanın yazması gereken komut: /scoreboard teams join OzgürOyuncu Pr1sonsoul Sonra komut bloğuna yazılacak komut: /scoreboard teams join OzgürOyuncu @p[r=3] Not: [r=3] = Sadece 3 blok içindeki oyuncular
  9. Pr1sonsoul

    Cümleten Merhaba

    Şık ıldım dığrısı .sBilelim bakalım sen kimsin .s Alpagut .s(Nerden aklıma geldi diye sorma :D)
  10. Pr1sonsoul

    Komut bloğuyla adama grup verme

    Biraz beklersen sana resimli olarak hazırlayabilirim, yada sunucu var ise IP verebilirsin yardıma gelirim.
  11. Pr1sonsoul

    Bir Konu Nasıl Açılmalı - Rehber

    Konu başlığı; "Bi yardım pls :'(" Konu içeriği; "WG nasıl atılıyo " *-* Umarım bu konu onlar için bir ders olmuştur.
  12. Pr1sonsoul

    Cümleten Merhaba

    Hayır, yani "Georgia yanlış yazılmış" demişsin ama doğrusu nasıl yazılır onu soruyorum :D
  13. Pr1sonsoul

    Cümleten Merhaba

    Yanlış olanları "-" ile işaretledim ve zaten "Dilbilgisi; -" yazıyor ve ayrıca Georgia nasıl yazılırmış Bay.Ükela(Lütfen bunu ciddiye alma, sadece kulağa komik geldiği için yazdım :D) .s
  14. Pr1sonsoul

    Cümleten Merhaba

    Bazıları yanlış .s Dilbilgisi; - Bir şeyi; + Şu; + Neredeyse; + Georgia; - ("" içinde olması lazımdı)
  15. Pr1sonsoul

    Cümleten Merhaba

    Kb bdh olmz cnm .s .s
  16. Pr1sonsoul

    Cümleten Merhaba

    Sonunda benim gibi Türkçeye dikkat eden bir insan <3 Hoşgeldin bu arada ^-^
  17. Pr1sonsoul

    Terraria server varmı beyler yeni aldım bilgim var

    Kurarsan olur .s Bulursan Ö.M at da bende geleyim :D
  18. Pr1sonsoul

    Fikirler Arıyorum Maplar yapmıştım konu bulamıyınca yarıda bıraktım Bi fikirde bulunun beyler

    Dostum o linkleri Resim olarak atsaydın daha iyi olurdu :/
  19. Pr1sonsoul

    Sarhoş Ol!

    Güzel olmuş, ellerine sağlık ^-^.
Üst