sen kendini ne sanıyorsun kibirlenmiş bir ergen, kendini böyle tatmin ederek builder olunmaz adamlar ne kadar çalışıyor ve sizin gibiler yüzünden belkide moralleri bozuluyor. Peki sen ? Senin tek yaptığın bir yazı üstelik basit ve berbat. Afedersin ama kendini çok bir şey sanıyorsun.