Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    En Ama En İyi Ekran Kartı Söyleyinn Ve Linkini Verin.

    Nvidia is konusunda gorsel kalite saglar performans degil. Onu alacagina gtx 960 almayi yeglemelisin bence
  2. Salturbone

    En Ama En İyi Ekran Kartı Söyleyinn Ve Linkini Verin.

    Amd f/p olarak cok basarili. Ancak r9 280 sonrasi israf.
  3. Salturbone

    [+90 Abone] All Things Graphic Designer / Gamer Çekiliş!

    "Turgut Abi! aylarca beraber olduk" Oha :( @Polkakorowakurwa :(
  4. Salturbone

    [+90 Abone] All Things Graphic Designer / Gamer Çekiliş!

    Ehm fragman videosunda "Cinema 4D" yazıyor :(
  5. Salturbone

    Avengers:Age of Ultron (Sohbet)

    Biz nete düşünce izleriz :(
  6. Salturbone

    Ustteki üyenin nicikiyle yeni bir üye yazma

    @KadirBerk Ehehhe bug time isYok (Kalıcı Yasaklanma) :( ing terk*
  7. Salturbone

    [İyi mi?] Moonstalker forum sistemi

    Sayfanın en altındaki cümlenin ilk 3 kelimesi :( Hala açıklayıcı olmadıysa ben buradan giderim <_<
  8. Salturbone

    [İyi mi?] Moonstalker forum sistemi

    Ben mi anlatamıyorum yoksa siz mi yanlış anlıyorsunuz :( Kodlamada bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Yeni başladıysan bence çok güzel olmuş. Ama benim takıldığım yer orası değil :(
  9. Salturbone

    [İyi mi?] Moonstalker forum sistemi

    Hayır. "Kodlamalar el emeğidir" yazıyordu orada. Ben de "Ney kodlandı da el emeği değildi ?" manasına gelen bir cümle yazdım.
  10. Salturbone

    [İyi mi?] Moonstalker forum sistemi

    "Kodlamalar el emeğidir" Kimin yaptığı değil ki ?
  11. Salturbone

    Forumda Hatırı Sayılan Kişiler

    Ben sadece 666 yazdığı için beğendim yoksa gitmeni istemem :(
  12. Salturbone

    Forumda Hatırı Sayılan Kişiler

    Ha? N'oldu bir şey anlamadım :(
  13. Salturbone

    15 günlük hızlı internetin keyfini çıkarın

    Ehm ehm :( 2 defa bitirdim :(
  14. Salturbone

    Cinema 4D Render Denemeleri (Anishwij rig V7)

    İlki eh işte. İkincisi olmamış. Kendi render çalışmalarını olşturmaktansa önce var olan resimlerden render çıkararak başlaman senin yararına olurdu diyorum ben.
  15. Salturbone

    15 günlük hızlı internetin keyfini çıkarın

    Haydi burayı hız testi sonuçları paylaşım yerine çevirelim :(
  16. Salturbone

    15 günlük hızlı internetin keyfini çıkarın

    Ben geçen ay 2 defa bitirdim adil kullanım kotasını :( Yok böyle bir fantezi :(
  17. Salturbone

    Şirket AkanCe

    Şirket işi "Ben bir şirket kurdum adı bilmene bilmemne" deyince olmuyor. Bazen bir ev kadar masraf çıkarabiliyor kurarken.
  18. Salturbone

    Şirket AkanCe

    Ahahah bunlar sirket isini basit sanmislar herhalde :lol:
  19. Salturbone

    En Ama En İyi Ekran Kartı Söyleyinn Ve Linkini Verin.

    Never ! SLI pişmanlıktır. Hala PCIe'e geçemedi kahrolasıcalar. TitanX 5, bilemedin 6k çözünürlüğe kadar rahat rahat iş görür.
  20. Salturbone

    Forumda Hatırı Sayılan Kişiler

    Kullanmayı bilmiyorum ben. Bir ara denemiştim sonra bir cacık çıkmaz buradan deyip bıraktım.. Toz haline gelmediği sürece birileri denizde o parçaları bulabilir :( Sonra onun öldürüldüğünü anlarlar ve devletin perfect dedektifleri bunu kimin yaptığını şıp diye anlarlar :( En iyisi hükümetten...
  21. Salturbone

    Forumda Hatırı Sayılan Kişiler

    Nizo ciddi bir iş yapıyoruz burada. İşin içinde adam öldürmek falan var nasıl yaptıklarını öğrenmemiz lazım şu hükümetten :(
  22. Salturbone

    Forumda Hatırı Sayılan Kişiler

    Tamamdır. Aydınlandım...
  23. Salturbone

    En Ama En İyi Ekran Kartı Söyleyinn Ve Linkini Verin.

    Yahu arkadaş en iyi ekran kartını alacağım diyor. O kadar parası var ise yeni bir psu da alabilir. Yani sorun değil...
  24. Salturbone

    Forumda Hatırı Sayılan Kişiler

    Benim olayla ne alakam var onu da söylesen ya bi' :(
  25. Salturbone

    En Ama En İyi Ekran Kartı Söyleyinn Ve Linkini Verin.

    Onu da alsın o da sorun mu şimdi.
Üst