Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Hangisi daha iyi sizce? Marka kapışması...

    @Iskefiyeli18 cevap versin*
  2. Salturbone

    Sistem Toplama

    http://www.vatanbilgisayar.com/crucial-8gb-ballistix-sport-xt-ddr3-1600mhz-cl9-15v-pc-ram.html 2 tane* http://www.vatanbilgisayar.com/msi-h81m-p33-intel-h81-soket-1150-ddr3-1600mhz-sata-30-dvivga-anakart.html...
  3. Salturbone

    Alternatif Tarayıcı

    Tahmin ettiğinden daha çok ram kullanıyor firefox. Programın kendisi için kötü bir durum değil ama arkaplanda işlem yaparken zorlanma ihtimalin var*
  4. Salturbone

    Alternatif Tarayıcı

    Microsoft'cu değil*
  5. Salturbone

    Alternatif Tarayıcı

    C# ve .net hiç sevmem + nefret ederim. Java varken, hmm. C# daha performanslı olur kanaatimce...
  6. Salturbone

    Alternatif Tarayıcı

    Öyle şeyler yapacaksanız C/C++ öğrenin. C# ile küçük programlar yaparsınız. Çok açık bir dil değil.
  7. Salturbone

    Alternatif Tarayıcı

    Sorunun performans ise c# öğrenip kendi tarayıcını yap :(
  8. Salturbone

    Alternatif Tarayıcı

    Windows 10 yükleyip Edge'i deneyebilirsin*
  9. Salturbone

    [Itiraf]Hayatta Yaptiginiz En Büyük Pismanlik

    Umarız değildir o alp ağabey*
  10. Salturbone

    Premium Adında Kafa Karıştırıcı Bir Sorun ?

    Onun için kimsenin 60 tl vereceğini sanmam :(
  11. Salturbone

    Premium Adında Kafa Karıştırıcı Bir Sorun ?

    Çakışmaz. En azından 1.8 sonrasında...
  12. Salturbone

    Premium Adında Kafa Karıştırıcı Bir Sorun ?

    Skin modelde siyah gözüküyor ise o isim değiştirilmiş demek oluyor yanlış hatırlamıyorsam.
  13. Salturbone

    Minecraft için İşlemcimi Yükseltmek İşe Yararmı ?

    Evet fazla abartili olmus* istersen @Quaris veya ben güzelinden bir tane toplayabiliriz*
  14. Salturbone

    Minecraft için İşlemcimi Yükseltmek İşe Yararmı ?

    Oyun aynı oyun. Çalıştırıldığı uzantı değişiyor diye oyun C ile yapılmış olmuyor. İşlemci değişimi gerek. Dolayısıyla da anakart. Ama dizüstünde mümkün değil.
  15. Salturbone

    Minecraft için İşlemcimi Yükseltmek İşe Yararmı ?

    O nereden çıktı şimdi ? Oyun aynı oyun.
  16. Salturbone

    Minecraft için İşlemcimi Yükseltmek İşe Yararmı ?

    Aman ha technopata, donanımhabere gitmesin :( gerci onlardan baska kaldi mı bilmiyorum ama :|
  17. Salturbone

    Windows 10

    Preview ile ben de çalıştıramadım. Pro yükleyeceksin. Windows a uyarlanmamış oyunları çalıştırmaz. O oyunlar da sadece windows store dan oynanabiliyor. İnternetten x360 oyunu indirirsen tabii çalışmaz.
  18. Salturbone

    Windows 10

    Çok ram kullanması performansı kötü etkilemez. Windows 7 de doğru düzgün çalışmayan pek çok uygulamayı win8 de takır takır çalıştırdım. Ram bahane değil. 8.1 piyasadaki en iyi sistem.
  19. Salturbone

    DRİVER TOOLKİT FULL BİLEN!!!!

    http://support.amd.com/en-us/download/desktop/legacy?product=Legacy1&os=Windows%20Vista%20-%2032 Bunu bir dene.
  20. Salturbone

    Dil önerilerinizi bekliyorum..

    Her seferinde sana şunu açıklamak zorunda kalmak istemiyorum:
  21. Salturbone

    Dil önerilerinizi bekliyorum..

    Ya da Java'da :(
  22. Salturbone

    Dil önerilerinizi bekliyorum..

    Yazılım dilleri birbirinden türüyor. Yapılan her işlemin karşılığı farklı geliyor. Bunu en güzel açıklayan örnek de şu:
  23. Salturbone

    Dil önerilerinizi bekliyorum..

    Sonuçta hepsi makine diline çevriliyor derleyici ile. Az önce kendin dedin. Her programlama dili farklı amaçlara hitab etmek üzere geliştirilmiştir. Sen şu anda normal bir yazılımcının yapacağından fazla uçuyorsun.
  24. Salturbone

    Dil önerilerinizi bekliyorum..

    Yazma demiyorum yaz. Ama bu senin yaptığın makine dili ile oyun kodlamak gibi bir şey. Kendine ters düşüyorsun şu anda...
Üst