Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ben C# ve java c++ türevi diye biliyorum :( Tabii c++ da C türevi :( Kahretsin hepsi makine dilinden geliyor :(
C++ ,Win32 ve DirectX/OpenGL öğrenmen gerek bunları yapabilmen için :( (NaiNai didi*)
Olsun :( Kimse emeğinin karşılığını almasaydı herkes aç kalırdı :( Zaten yükleyen herhangi bir kimse sana para ödemeyecek :( Parayı ödeyen kısaltma linkde reklamı gözüken şirket :(
İnternette tonlarca kaynak var*
Java multi-platform kullanımda küçük programlar yazılması için yapılmış :( Eh haliyle böyle oluyor :(
Her servis değil. Ayrıyeten içerik kişiye ait değilse yasak. Ancak içerik kişininse paylaşılabilir.
Bu oyunu C türevi dillerde yapsalardı muhtemelen şimdiye en düşük sistem bile 60 fps alırdı bu oyunda :( Lütfen :( En azından ayarları en yükseğe alıp 100fps tutturana kadar devam :(
Benim anlamadigim bu client ile herhangi bir sunucuya girilebilecek mi ? Bir de bunun modlu halini yapsan da ugrastirmasan bizi forge falan filan ile :( adi da Opticraft+ olur :(
Keske olsaydi. Bize yapmamiz gereken bir sey kalmazdi tuketmeye devam ederdik. Boyle seyler insanlari uretmeye muhtac birakiyor :( neyse ki internetimiz var :( kesfedilmeseydi cahillik everywhere :(
Ben bunlardan cok daha fazlasini buldum. Sen biz diyerek forum disina da kast ettiysen ne ala. Ama forumdan bu durumlar icin video paylasan adam akilli insan yok.
Ben "hatta bizim çektiğimiz videolar var" kısmına takildim. Kodlama ile ilgili bildiğim tek video çekmiş olan sensin , bu videolar da 4 tane olunca biraz takildim :/
Affola da 4 video çekip boslamak hic hoş değil :( bir de bcbroz gibi 80 video seri yapacam dedin :( aylar geçti 1 haftada çektiğini 4 video halen durmakta :(
Ben fikirlerimi soyleyeyim.
O kadar kodu yazdin mi yoksa bu bukkit kutuphanesi mi ? :(
Edit : yanlis anlamis* optimizasyonu adam gibi yap bak bozusuruz sonra :( Adam gibi calissin su oyun. Bir damla grafik ile 30 fps nedir allasen :(
Emek hırsızlığı çok mu iyi ? Zaten basit bir teknoloji demosunun grafikleri ile oynayıp kendi oyunları diye yediriyorlar. Kendileri yapmamışlar, ama parayı kendileri yiyorlar...
Siz de bize katılın!
392 bin üye ile şüphesiz Türkiye'nin en büyük oyuncu forumuyuz; foruma kaydolarak Minecraft, GTA, CS: GO, LoL, PUBG ve diğer tüm oyunlar hakkında soru sorabilir, bilgi alabilir ve paylaşım yapabilirsiniz. Kaydolmak için tıklayın.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.