Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Kendi Minecraft client'imi yapıyorum

    Ben C# ve java c++ türevi diye biliyorum :( Tabii c++ da C türevi :( Kahretsin hepsi makine dilinden geliyor :( C++ ,Win32 ve DirectX/OpenGL öğrenmen gerek bunları yapabilmen için :( (NaiNai didi*)
  2. Salturbone

    Kendi Minecraft client'imi yapıyorum

    Olsun :( Kimse emeğinin karşılığını almasaydı herkes aç kalırdı :( Zaten yükleyen herhangi bir kimse sana para ödemeyecek :( Parayı ödeyen kısaltma linkde reklamı gözüken şirket :( İnternette tonlarca kaynak var*
  3. Salturbone

    Kendi Minecraft client'imi yapıyorum

    Java multi-platform kullanımda küçük programlar yazılması için yapılmış :( Eh haliyle böyle oluyor :( Her servis değil. Ayrıyeten içerik kişiye ait değilse yasak. Ancak içerik kişininse paylaşılabilir.
  4. Salturbone

    Kendi Minecraft client'imi yapıyorum

    Tabii sonra bunları her sürüm için de uygula pls :( Link kısaltma servisi falan kullansan paraya para demezsin :(
  5. Salturbone

    Kendi Minecraft client'imi yapıyorum

    Bu oyunu C türevi dillerde yapsalardı muhtemelen şimdiye en düşük sistem bile 60 fps alırdı bu oyunda :( Lütfen :( En azından ayarları en yükseğe alıp 100fps tutturana kadar devam :(
  6. Salturbone

    Kendi Minecraft client'imi yapıyorum

    O optimizasyon olmamış o zaman :( Biraz daha zorla en az 60 fps tutturman lazım :(
  7. Salturbone

    Kendi Minecraft client'imi yapıyorum

    Kaç fps iken kaç fps aldın açıklasana :( Merak ettik şimdi /:
  8. Salturbone

    Merhaba Forum!

    Muhde donmus beyler :(
  9. Salturbone

    Kendi Minecraft client'imi yapıyorum

    Benim anlamadigim bu client ile herhangi bir sunucuya girilebilecek mi ? Bir de bunun modlu halini yapsan da ugrastirmasan bizi forge falan filan ile :( adi da Opticraft+ olur :(
  10. Salturbone

    Plugin Java Öğrenmek İsteyenler Varmı ?

    Keske olsaydi. Bize yapmamiz gereken bir sey kalmazdi tuketmeye devam ederdik. Boyle seyler insanlari uretmeye muhtac birakiyor :( neyse ki internetimiz var :( kesfedilmeseydi cahillik everywhere :(
  11. Salturbone

    Plugin Java Öğrenmek İsteyenler Varmı ?

    Ben bunlardan cok daha fazlasini buldum. Sen biz diyerek forum disina da kast ettiysen ne ala. Ama forumdan bu durumlar icin video paylasan adam akilli insan yok.
  12. Salturbone

    Plugin Java Öğrenmek İsteyenler Varmı ?

    Bunların forumdan olması şaşırtıcı :(
  13. Salturbone

    Plugin Java Öğrenmek İsteyenler Varmı ?

    Ben "hatta bizim çektiğimiz videolar var" kısmına takildim. Kodlama ile ilgili bildiğim tek video çekmiş olan sensin , bu videolar da 4 tane olunca biraz takildim :/
  14. Salturbone

    Plugin Java Öğrenmek İsteyenler Varmı ?

    Affola da 4 video çekip boslamak hic hoş değil :( bir de bcbroz gibi 80 video seri yapacam dedin :( aylar geçti 1 haftada çektiğini 4 video halen durmakta :(
  15. Salturbone

    Kendi Minecraft client'imi yapıyorum

    Hala Mcp yi anlamış değil :( benim bildiğim mcp 1.6.4 ve öncesi için hazırlanmış forge oluyor :(
  16. Salturbone

    Kendi Minecraft client'imi yapıyorum

    Mcp modcoderpack degil mi ? Ee ne anladik biz bundan :(
  17. Salturbone

    Kendi Minecraft client'imi yapıyorum

    Ee mcp dedigin nedir o vakit :(
  18. Salturbone

    Kendi Minecraft client'imi yapıyorum

    Neden mcp kullaniyorsun lao yeni gradle sistemini kullansana :( Yine yanlis anlamis olabilir* mcp dedigin su mod yapma kutuphanesi mi ?
  19. Salturbone

    Kendi Minecraft client'imi yapıyorum

    Ben fikirlerimi soyleyeyim. O kadar kodu yazdin mi yoksa bu bukkit kutuphanesi mi ? :( Edit : yanlis anlamis* optimizasyonu adam gibi yap bak bozusuruz sonra :( Adam gibi calissin su oyun. Bir damla grafik ile 30 fps nedir allasen :(
  20. Salturbone

    Minecraft : LUCKY BLOCK RACE ! - Bölüm #1 w/MrBatur-Hot Bro's

    Kesin izlenme sayısı düştü*
  21. Salturbone

    [ÇÖZÜLDÜ] Eclipse Gradlew Build Failed Hatası!

    Nasıl yani düzenlenemiyor ? "isim.java" yazanları düzenleyeceksin.
  22. Salturbone

    Çalıntı Türk Oyunu.

    Emek hırsızlığı çok mu iyi ? Zaten basit bir teknoloji demosunun grafikleri ile oynayıp kendi oyunları diye yediriyorlar. Kendileri yapmamışlar, ama parayı kendileri yiyorlar...
  23. Salturbone

    Kendimi yeniden tanıtıyorum...

    Ben bitireli aylar oldu :( (5 ay :/ )
  24. Salturbone

    Kendimi yeniden tanıtıyorum...

    BILIYORDUM!!! the flash o kadar guzel degil ama doctor who muhtesem :( Anti aliasing de olabilir :(
  25. Salturbone

    [ÇÖZÜLDÜ] Eclipse Gradlew Build Failed Hatası!

    Hala java 8 olarak gormekte :(
Üst