Arama sonuçlarınız

  1. 98IamLegend98

    Zombiden başka mob doğamasın istiyorum

    Sağol Kardeşim. Serveri Silip yeniden kuruyum denerim. teşekkür olarak beğeni verdim. sen anlamamışsınki konuyu -_- normal mob diyorum kardeşim!
  2. 98IamLegend98

    Zombiden başka mob doğamasın istiyorum

    arkadaşlar ben mcde dayz server kuracağım bi aralar mmorpg kuracaktım vazgeçtim ondan neyse anlatayım zombiden başka mob doğamasın istiyorum wg kodu yada plugin hangisi ?
  3. 98IamLegend98

    Forumdaki en iyi arkadaşın...

    Minecraftplayerr OyuncuLimon RedShock Mucosoft MinerKaan_ mizore61 unuttuklarım olabilir onlardan özür diliyorum.
  4. 98IamLegend98

    Yeni Kaslı Steve Wallpaperim

    sağolbeğenimide isterim @DenizDemirhan
  5. 98IamLegend98

    Yeni Kaslı Steve Wallpaperim

    Merhaba Arkadaşlar ben yeni bir wallpaper yaptım Mine Imatorla yaptım Mine Imator'ün 1.0.0 sürümü çıkmış 2014'te mayısın 29 unda yapılmış gerçekten süper şeyler eklenmiş programın sırrınıda çözdüm biraz bug var fakat süper olmuş bende bu özelliklerin içinden birazını kullanarak bir wallpaper...
  6. 98IamLegend98

    Server ile bilinmedikleriniz

    pucket serverini hiç bilmiyorum fakat senin bu yazdığını okuyunca kendime olmuş gibi oldum geçmiş olsun. sana acıyorum pucket adice davranıyor. bakma sen puckete
  7. 98IamLegend98

    BU MESAJLAR KIMSEYE KALMAZ

    bende senin gibiyim ders çalışmıom hiç senle aynıyız :D
  8. 98IamLegend98

    Premium Oldum!

    hayırlı olsun eğer skinini benim gibi kendin yaparsan güzel olur bence
  9. 98IamLegend98

    Portlu Server Sorunu (HAMACHİSİZ)

    bak şöyle yapacan hamachi ipini yazıp sonuna : koyup portu yazıp vercen arkadaşlarına onlarda multiplayerden girecek.
  10. 98IamLegend98

    FrameProtect Sorunu!!

    1.onun bir wg komutu var. ben ama bilmiyorum o wg komutunu bilseydim anlatırdım. ama wgi biliyorum 2.ben sana framepicture öneriyorum
  11. 98IamLegend98

    Şansa bulduğum mantar biyomu

    bu biyomu bulduğun için şanslısın ve seed acayip güzel.
  12. 98IamLegend98

    Cadı Evi (Cadıyı İçerde Yakaladım Sonra Dışarı Kaçtı :D

    1.seed neden yok 2. 1.6.2 mi oynuon
  13. 98IamLegend98

    Forumdaki en iyi arkadaşın...

    2 nizde en iyi dostumsunuz merak etmeyin :)
  14. 98IamLegend98

    İtiraf ediyoruz Türkiye !

    yeniden başla çünkü beyin aynı şeyleri yapa yapa güçsüzleşio.
  15. 98IamLegend98

    İtiraf ediyoruz Türkiye !

    itiraf ediyorum futbolda en iyi olduğum iş:kalecilik
  16. 98IamLegend98

    Emeğe Saygı Göstermeyenler !

    seni destekledim mapını öyle çok seviyorumki :D
Üst