Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Tasarımda İlk Adımlar...

    Yok şimdi değil. Belki yaparsınız öyle şeyler diye önceden konuşayım dedim. Alper yaptı bir kere o hatayı. Daha C4D nin nasıl kullanıldığını bilmez iken iki animasyon frame'i paylaştı diye grafik ilahı kabul ettirmeye çalıştı kendisini ki başardı da.
  2. Salturbone

    Tasarımda İlk Adımlar...

    Öyle bir insan değilim. Basit değil bu işler. 2 tasarım yaptım ben ilahım havalarına girmeyin. Tamam ilah kısmı abartı olabilir(Olabilir değil abartı :olgun: ). Ama eğer ciddi anlamda böyle bir şey istiyorsan çok çalışmalısın. Kendine sürekli çalışmalar yapmalısın.
  3. Salturbone

    Tasarımda İlk Adımlar...

    Bakmamak ? Ben bu iş için yıllarımı verdim. Türkiye'de tanınmış ekiplerde çalıştım. Bunu sadece Alper bilir ama. Başka kimseye anlatmadım. Bu forumda küçük bir konuda yaptığım paylaşmıştım. Ama boş vaatler yüzünden takılmayacaksam neden umursanmak için mesaj yazayım ki ?
  4. Salturbone

    Tasarımda İlk Adımlar...

    İyi bir tasarımcı olamayacaksın. En azından şimdilik. Basit şeyler değil bunlar, benim sadece photoshop'u öğrenmem 2 yılımı aldı (ki tamamını değil orta düzey kullanıma kadar). O kadar basit değil. Ben beğenmedim. Detaylar kalitesiz. Kullandığın font hiç hoş değil.
  5. Salturbone

    Plugin Yazmak İçin..

    Luna kullanman isini gorecektir. EE ayni zamanda web uygulamalari olusturmayi da sagliyor. Ancak sadece plugin yazmak icin istiyorsan eclipse luna.
  6. Salturbone

    Üstteki üyenin profil resmini değerlendirin

    7/10 Yakisikli my avatar :(
  7. Salturbone

    Kendimi Tanıtmanın Zamanı Geldi

    Artik ingilizce cumle kurabiliyorum :olgun:
  8. Salturbone

    Masum | Yeni Bir Creepypasta... | By Red |

    Ben ilk cumleyi begendim :( gerisi fasa fiso :(
  9. Salturbone

    .

    The last of us filmi olsa fena olmazdi hani :(
  10. Salturbone

    [Cevaba Müsait] Bilgisayarım gençliğini yitiriyor, doktor bey bir çare!

    İlks basta yavasliyor. Sonra oyle bir hizlaniyor ki sasarsin. Stok fanlar da gayet iyi is yaparlar ama bazen gereginden fazla ses cikariyorlar. (Amd nin stok sogutuculari gibi)
  11. Salturbone

    Shader Mod'dan Anlayanlar Yardım Edin Lütfen

    Ama bump mapping bakis acina gore 3d model olusturuyor. Parallax renklerin kullanimi ile 3d benzeri goruntu elde edilmesini sagliyor. Bildigim kadariyla resource pack e ayri ayar yapman gerekmiyor.
  12. Salturbone

    Shader Mod'dan Anlayanlar Yardım Edin Lütfen

    İkisi de az cok ayni seyi yapiyor. Parallax da ne unlu adammis ha. Parallax slider, occlusion...
  13. Salturbone

    [Cevaba Müsait] Bilgisayarım gençliğini yitiriyor, doktor bey bir çare!

    Disk birlestirme bildigim kadariyla risk uzerindeki yuku azaltir. temizlemeyle olmaz o is. Ben de temizledim. Daha cok ses cokarmaya basladi. Eger islemci cok guc cekmiyorsa isinmaz.
  14. Salturbone

    [Cevaba Müsait] Bilgisayarım gençliğini yitiriyor, doktor bey bir çare!

    Disk birlestirme yaparsan disk kullanim sorunu duzelir. Sesi her zaman psu fani yapmaz. Eline bir kalem al ve her fanin icine sok. Hangisinde ses biter ise psu ile baglantisini cikar.
  15. Salturbone

    [Cevaba Müsait] Bilgisayarım gençliğini yitiriyor, doktor bey bir çare!

    kasanın içine toz girmesini engelleyen fanların güç bağlantısnı sök. En çok sesi onlar çıkarıyor. Performans konusunda ise, Termal macun yenile. Kasanın içini açıp tozları temizle...
  16. Salturbone

    Minecraft Ekran Sorunum -ÇÖZÜLMEDİ-

    F3+A denedin mi ?
  17. Salturbone

    Anlık Fps Düşüşleri

    Dediğim ayarları yap. Gerisini oyuna bırak. Hatta mümkünse Vsync'i de aç işlemciyi boşuna yorma...
  18. Salturbone

    Anlık Fps Düşüşleri

    Shader/Mod vs. kullanmıyorsan oyuna verdiğin ram miktarını olabildiğince düşürmeye çalış(512mb idealdir.). Max framerate 120'de kalsın. Anvanced OpenGL yi de aç.
  19. Salturbone

    Premium hesabım silinmiş!

    Mümkün. Mojang ile iletişime geç başka çözüm yolu yok yani :(
  20. Salturbone

    [ACİL]Windows 8.1 Kullanıcı Sifresi Ogrenme

    Bun yapacaksın bunu :( Tabii doğru anlamayı başardı isem :(
  21. Salturbone

    [ACİL]Windows 8.1 Kullanıcı Sifresi Ogrenme

    Nasıl bir kafayı yaşadığını anlamadım :( Her bilgisayarda (daha doğrusu anakartta) BIOS bulunur :( Teknozürt Kanalında (Technopat) bir anlatım var idi sanırım oraya bak :/
  22. Salturbone

    E.A Sports Canada - Need for Speed - The Sims "Gittikçe Kötüye Gidiyor!" (SSGAMES)

    Ubisoft rezalat(bilerek yazdi), ea ise arada sirada guzel oyunlar cikarmiyor degil ama :( valve a da paragoz derseniz artik :/ Oha undercover oynayan buldum :( oyunun yarisina kadar geldim sonra pc coktu format attik unuttum. Ama grafiksel olarak cok hos bir oyundu :( Underground 1/2 ...
  23. Salturbone

    dev.bukkit.org Forumlarındaki Masum Türk

    O turkce yazan arkadas ta konu sahibine hitab etmis mesaj yazanlara degil :( karsisindaki bildigi anladigi surece istedigi gibi konusabilir bence :(
  24. Salturbone

    dev.bukkit.org Forumlarındaki Masum Türk

    Yanliz konuyu acan arkadas da turk fark ettiyseniz :(
  25. Salturbone

    Ekran Kartı Almayı Düşünüyorum

    Nasil yetmez ? 4K oynamayacaksan hayli hayli yeter o. Diger konuda istedigin 750ti den cok daha kaliteli :(
Üst