Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Üstteki üyenin forum ismini nasıl okuyorsunuz?

    vi irdim suykil
  2. Salturbone

    Canım sıkılıyor, kafam karışık.

    Sen sıkıl o zaman. 8 bit oyunlar en zevkli olanlardir :(
  3. Salturbone

    Canım sıkılıyor, kafam karışık.

    Sunu da alabilirsin 30tl http://www.hepsiburada.com/liste/microgenius-s1-b-tv-oyun-atari-konsol-kirmizi/productDetails.aspx?productId=oyunarls1b&categoryId=33000343
  4. Salturbone

    Canım sıkılıyor, kafam karışık.

    Minecraft dan sıkılmadin ama degil mi ? Ya da bol para biriktirip wii u alabilirsin :( ama pahalidir soyleyeyim dedim :(
  5. Salturbone

    Canım sıkılıyor, kafam karışık.

    Retro konsol diyorum ya =/ Git ps4 al demedim. Merak ediyorsan retro nedir diye arastirabilirsin. Cok pahali degil retro konsollar.
  6. Salturbone

    Canım sıkılıyor, kafam karışık.

    Retro konsol al kendine 200-300tl falan. Çok hoş oyunlar var. hele 2 kişilik oyunlar muhteşem ötesi gibi (en azından 5 sene öncesine kadar benim için öyleydi)
  7. Salturbone

    League of Legends skripti için ekip aranıyor!

    Yapamam demedim zaten. Yapmam dedim :/
  8. Salturbone

    League of Legends skripti için ekip aranıyor!

    Vay ben de aynı şeyi düşünmüştüm. Ama skript ile ııh. olmaz :( (Yani ben yapmam*)
  9. Salturbone

    OrnitorenkAdam Kimdir?

    İlginçtir dionisback olduğunu düşünmeye başladım =/
  10. Salturbone

    Türk Oyuncu - Çekiliş!

    Ya da çekiliş yapmadan bana verebilirsin ehehe :D (Bu oyun seviyorum =/)
  11. Salturbone

    Türk Oyuncu - Çekiliş!

    Yeeeeey, kazanırsam yeni bir oyunum olacak eheheh :)
  12. Salturbone

    Hata konu açamama ( haritalar forumunda )

    Bu konuyu nasıl açtı ? :(
Üst