başlıkta belirttim yakında primiyum alcam (eylül ayından beri aynı şeyi sölüyom -_- )
nasıl bir nick istiyorum ?
şöyle yabancı bi isim olsun
yok siyah bücür yok pikaçu bücürü falan nickler sölemeyin
pro gibi bi isim olsun(ben proyum ya )
nerdeyse kimsenin kullanmadığı bi isim olsun
türkçe...