Arama sonuçlarınız

  1. 98IamLegend98

    EN DEĞİŞİK GARİP SEED (Girmeyen Pişman olur)

    bu bir world painter seed idir! bi adam world painter le yapmış
  2. 98IamLegend98

    I Want You!

    evet hayatımda hiç oyunlarğğ diye bişi görmedim ama youtube da son oyuncu gördüm :D heryerde wolfteam de dahi oyun ismi geçen kişiler gördüm ama oyunlarğğ diye birisini duymadım
  3. 98IamLegend98

    Adadan kurtul!

    indirmedim ama sağol sayende eskiden worldpainter i küçümsüyodum ama sayende küçümsemiyrum her mapım onla :)
  4. 98IamLegend98

    Riglerin Özelliklerini Denerken Yaptıgım Kafadan WallPaperlar :D

    2.de adam *-*-*ıor ama tipi baya coool
  5. 98IamLegend98

    Kızgın Tavuk Çalışmam WallPaper Rig İle Deneme Yaparken :)

    yok ben yaparım yorulmasın gençcağız :D
  6. 98IamLegend98

    I Want You!

    oyunlarğğ diye bi nick dahi duymadım
  7. 98IamLegend98

    Minecraft Kolay Obsidian(Obsidyen) Yapımı

    oyunda lav katman kayası dışında herşeyi eritseydi ve blokları çıksaydı olurduskyblock ta işe yarar :)
  8. 98IamLegend98

    Kızgın Tavuk Çalışmam WallPaper Rig İle Deneme Yaparken :)

    ilk denemen irenççç tavuğun gözlerini gördüğümde zaten başım ağrıyo gözlerini görünce 3 kat başımın ağrısı arttı wallpaper rig ile asla bişi yapma ve 3D liğini korumamış yinede deneme denemedir denemeler kötü olabilir
  9. 98IamLegend98

    Snapshot Snapshot 14w02a/b

    aynen ve gerçek olsaydı hani gerçektede doğuyoz ya o zaman ilk ana okulunda eğleniyoz sonraki sınıflarda beni zorlayıp gönderiyolar ya hep okuldan kaçardım :D
  10. 98IamLegend98

    Snapshot Snapshot 14w02a/b

    aynen gerçek olsun diye onca yararlı mobu silecek hali yok jeb'in ? örneğin Blaze. Blaze ile Simya standı yapabiliyoruz gerçek hayatta simya standı var ayrıca craftingleride değiştirmezler ayrıca gerçek hayat gibi olmasını istiyosa adam gitsin beta 1.0.0 oynasın o gerçek hayat sadece dev...
  11. 98IamLegend98

    MC de ilk ne gördün ?

    peki sürümün kaçtı
  12. 98IamLegend98

    Snapshot Snapshot 14w02a/b

    @Admicos bir programmer.Ondan yapmasını isteyebilirsin
  13. 98IamLegend98

    Snapshot Snapshot 14w02a/b

    Evet,ayrıca Notch Minecraft'ı geliştirmeyi çakılın grafiği değiştiğinden beri bıraktı.
  14. 98IamLegend98

    Snapshot Snapshot 14w02a/b

    ayrıca bi mod yaptım 3 harfli var :D gerçekteki gibi boyu kısa ayakları geriye doğru ve arkasına doğru yürüyor :Dsonunda şu NPC lar artık bizi kazıklamayacak. ohhh
  15. 98IamLegend98

    Snapshot Snapshot 14w02a/b

    ama burunları gidince çok komik oluyolar :D ayrıca şu v1 sürümü gelsin artık! sabredemeyecem! az kaldı :D ve artık lapis bi işe yarıyor sağolasın Jeb.
  16. 98IamLegend98

    Snapshot Snapshot 14w02a/b

    mc terraria dan almıyo terraria minecraft'ın küçük kardeşi asıl terraria mc den alıyo :D
  17. 98IamLegend98

    MC de ilk ne gördün ?

    başlıkta belirttim ben: hatırlaması zordu ama hatırladığıma göre sürüm alpha nın ilk sürümüydü oyun eskilikten açılmıyodu :D sonra bi iki sürüm ilerledi oyun açıldı ekranda koskoca bir deniz vardı azda grass vardı tabi alpha da çimenler çok yeşildi ve açlık sistemi yoktu bi adadaydım bi ağaç...
  18. 98IamLegend98

    Asigo nedir kimlere denir işte nickimin anlamı

    Benimkinin anlamı bir skinin ismidir :D
  19. 98IamLegend98

    Snapshot Snapshot 14w02a/b

    jeb bizi seviyo millet, insanlar biyerden düşüşünü yavaşlatmak için su kullanıyor.Ama jeb demişki:böyle olmaz onları koruyan bir blok olmalı! ve sıçratırsa oyuna trambolinde gelmiş olur demiş ve slime block yapmış bu sürümde en çok sevdiğim özellik slime block
  20. 98IamLegend98

    Parlak Steve Çalışmam Süper Oldu :)

    gözlerim kör oldu :D çok parlak olmuş :D(heralde benim ekranın aydınlığından kaynaklanan bir şey :D)
  21. 98IamLegend98

    [WallPaper]Steve PC Başında Babası Notch Steve'ye Kızıyorr :D

    Asdasdasdasd :D güzel olmuş beğendim ama geliştirsen iyi olur arkaya resim koymamışsın ayrıca Notch niye Steve e kızıyor ? sapık resimlere baktığı içinmi :D
  22. 98IamLegend98

    Öğretmen olsaydınız...

    sınıfta bi televizyon olurdu okul boyunca tenefüsler dışı hep aksiyon filmi izlerdik :D hiçte ders olmazdı :D
  23. 98IamLegend98

    bikaç mine imator çalışmam

    30 dakkada yaptım ışığı ayarlıyım derken 25 dakka boşa gitti
Üst