başlıkta belirttim
ben:
hatırlaması zordu ama hatırladığıma göre sürüm alpha nın ilk sürümüydü oyun eskilikten açılmıyodu :D
sonra bi iki sürüm ilerledi oyun açıldı ekranda koskoca bir deniz vardı azda grass vardı tabi alpha da çimenler çok yeşildi ve açlık sistemi yoktu bi adadaydım bi ağaç...