O konuda ben de biraz cahalım. Sadece siz değil hiç kimse kullanamıyor olsaydı diyecektim modemin kablosuz özelliğini kapatmışlar, ancak bunun için pek çözüm yolum yok elimde .B en bir modem ayarlarını karıştırayım...Bir şeyler buldum gibi ama tam emin değilim. "Kablosuz>Diğer>802.11 modu" diye...