Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    1.Forum Ödülleri

    Yapmadigin tek sey adamin icini cikartmak :(
  2. Salturbone

    1.Forum Ödülleri

    İngilizce cumle kurarken turkce kufur kullanma qeyf :(
  3. Salturbone

    1.Forum Ödülleri

    Yani benim arada anlatmaya calistig8m sey "bana oy vermeyecek" idi :(
  4. Salturbone

    Font hazırlıyorum nasıl gidiyor?

    Kucuk harf istiyok ! :(
  5. Salturbone

    1.Forum Ödülleri

    Be going to gelecek zaman kalibidir cahal seni :(
  6. Salturbone

    1.Forum Ödülleri

    Epicigine yazin ne de olsa kimse be dont going to give me vote :( ing terk
  7. Salturbone

    Ben ilginçim çünkü...

    İlk sayfadaki .S
  8. Salturbone

    Ben ilginçim çünkü...

    B8r mesqj attim herkes begendi .s
  9. Salturbone

    PLAYSTATİON 3-4 KASMA

    @Polkakorowakurwa olur kendisi :(
  10. Salturbone

    PLAYSTATİON 3-4 KASMA

    Nuynuy alistirdi :(
  11. Salturbone

    PLAYSTATİON 3-4 KASMA

    Televizyonun HDMI desteklemesi. En az 720p 16:9 görüntü vermesi gerekiyor(En iyisi 1080p 16:9 :( ). Herhangi bir kasma söz konusu olamaz. Konsola özel yapılıyor o oyunlar :(
  12. Salturbone

    Ben ilginçim çünkü...

    Benim ilgincim çünkü diğer insanlar fazla normal .-.
  13. Salturbone

    FinrodCarnesir l HUB Spawn l Rylecls_75&Alps&Chypie06

    Fotoğraflar kalitesiz çekilmiş tek kusur bu. Sakın @rayandu06 görmeye :(
  14. Salturbone

    Unturned Oynuyoruz : Bölüm #3 Evcilik Oynuyoruz

    Beni Unturned konularına etiketlemeyin <_<
  15. Salturbone

    [İstek]Süreli Konuşma

    /vip ver <oyuncu>
  16. Salturbone

    [İstek]Süreli Konuşma

    Çalışmaz ise de bana mesaj atmayın :( on chat: if {vip.%player%} is not set: if {mesaj.%player%} is not set: add 2 to {mesaj.%player%} wait 2 second clear {mesaj.%player%} else if {mesaj.%player%} is 2: cancel event...
  17. Salturbone

    Reptile Skin (MK) (Classic)

    Yeşil renk çok açık olmuş ve reptile insan değil :/
  18. Salturbone

    Müzüklü Çaylı Muhabbet

    Koyduğun şarkıdan sonra beğenimi geri aldım :(
  19. Salturbone

    GTA V PC Sürümü Steam'de 199 TL!

    medium ayarda evet :(
  20. Salturbone

    GTA V PC Sürümü Steam'de 199 TL!

    Vatan bilgisayardan al :(
  21. Salturbone

    Müzüklü Çaylı Muhabbet

    Oha aynıyız ! Hatta arkadaşlarım baktığında malum bir şeylere benzetmesinler diye yapıyorum bunu :(
  22. Salturbone

    GTA V PC Sürümü Steam'de 199 TL!

    Pahalı. Git ps4 al daha ekonomik gelir :(
  23. Salturbone

    Müzüklü Çaylı Muhabbet

    3. olan aynı ben :S
  24. Salturbone

    GTA V PC Sürümü Steam'de 199 TL!

    ben 980 SLIx2 beklerdim hani :(
  25. Salturbone

    GTA V PC Sürümü Steam'de 199 TL!

    Sence optimizasyon sorunu olacak mı ? MaxPayne 3 ü yapan ekip hazırlayacakmış pc versiyonunu :( PC oyunları daha ucuz olur. istediği kadar kaliteli olsun :(
Üst