Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Pluginler

    Arenanın alanını seçtikten sonra /sg createarena yazmadan önce //expand vert yaz..
  2. Salturbone

    oyun yapcam-hikaye

    Hiç bakmadım ki :S Ben sadece işime yarayana bakıyorum işime yaramayan umrumda bile olmuyor :S
  3. Salturbone

    oyun yapcam-hikaye

    Gökyüzünü o veriyor suyu o veriyor (tamam su sayılmaz :C ) aklıma gelmedi gerisi bakmam gerek :C
  4. Salturbone

    oyun yapcam-hikaye

    Unity assets store ve ayrıyeten unity ile gelen hazır asset'ler var ^^
  5. Salturbone

    oyun yapcam-hikaye

    Ubisoft'u sevmem. Ben de unity kullanırım ama baktığıma göre yaptığınız oyun hazır assets ile. Diablo 3 yaparım unity ile. İstersen al sana bu da anlatımı; http://www.youtube.com/playlist?list=PLaKASd7MJVnzlqFAnOndK4gJ2aXp--23J Bu da gta...
  6. Salturbone

    Mobil ödeme ile nerden premium alıcağım?

    Alanlar var. Ayrıyeten level.tr den de alabilirsin ;)
  7. Salturbone

    oyun yapcam-hikaye

    DirectX diye bir şey var. 3D yi bu sağlıyor (Gerçi OpenGL de var ama boşver onu). Neresini kafamdan uydurmuşum araştır öğren onu da mı ben söyleyeyim ? Unity oyun motoru olabilir. Ama her şeyi hazır. Her türlü programı destekliyor. Her türlü kodu destekliyor. Her şeyi bıraktım...
  8. Salturbone

    oyun yapcam-hikaye

    Bunlar hep illuminati oyunları :S Ben de mod yaptım ama pek bir şey değiştirmiyor :S Zaman kaybı olmaz. Emeğini hissedersin. Unity ile hazır directX kodları kullanmak kolay. O 3d Kodları sen yaz bakalım ?
  9. Salturbone

    oyun yapcam-hikaye

    Herhangi birine bunları kanıtlasaydın inanırdım -_- Ancak şu anki durumunda unity olmadan bir şey beceremezsin -_- Gerçi program yaparsın ama oyun yapamazsın -_-
  10. Salturbone

    Yeni Skin Hoş Gelir !

    Hello Friends ! Kendime yeni bir skin yaptım ve paylaşmak istedim. Ayrıntılıca incelemek isteyenler için: http://mcss.me/MisterKadir 3D: Png: Ve evet bacaklarındaki o şeyler ateş (en azından ateş olsun diye yaptım :S) %99 Ben yaptım :P (ŞOTOFOK SKILLS OP :S) İyi forumlar...
  11. Salturbone

    oyun yapcam-hikaye

    Parkur -_- Open world bir oyun yapamazsın. Hikaye veremezsin. Görevler koyamazsın. En önemlisi; Unity olmadan hiçbir şey yapamazsın ! Java yeter dursun o kenarda :S
  12. Salturbone

    oyun yapcam-hikaye

    Tamam hadi yap -_-
  13. Salturbone

    oyun yapcam-hikaye

    12 yaşındaki birinden ne beklersiniz ? Onu yapamayan da var. Mesela sen :olgun:
  14. Salturbone

    oyun yapcam-hikaye

    Bkz. Grand Theft Pizza Delivery 2 kişinin (ikisi de 12 yaşında) yaptığı bir oyun , kickstarter'dan 800€ bağış aldılar ve şu anda oyun greenlight'da.
  15. Salturbone

    oyun yapcam-hikaye

    Amerikada yapmışlar imkansız değil. Yeterli destekçi ile steam greelight'ı geçmesi mümkün.
  16. Salturbone

    Kanal Fragmanım

    pc'ni yenile :S O ekran kartı çok oyun açmaz :S
  17. Salturbone

    Kanal Fragmanım

    Berbat :P 4 gb ram ve en az i5 işlemci şart yoksa o işlem yapılırken başka işlerle de ilgilenemezsin ve inanılmaz uzun sürer (1 saat 11 saniye yapıyor :S)
  18. Salturbone

    Kanal Fragmanım

    yaz bakalım.
  19. Salturbone

    Kanal Fragmanım

    hayır iyi bir işlemcin yoksa saatlerce sürer ama :'(
  20. Salturbone

    Kanal Fragmanım

    Zamanına iyi şanslar dilerim :)
  21. Salturbone

    [Soru] Biraz Kafa Yorabilir :) [Soru]

    Sence ? K013 cihazımdan gönderildi
  22. Salturbone

    [Soru] Biraz Kafa Yorabilir :) [Soru]

    Ama yerine diger olacak tablet duzeltmis :S K013 cihazımdan gönderildi
  23. Salturbone

    [Soru] Biraz Kafa Yorabilir :) [Soru]

    Sag ust kose bos kaldi :P K013 cihazımdan gönderildi
  24. Salturbone

    [Soru] Biraz Kafa Yorabilir :) [Soru]

    Bu problemin cozumu yok. Boyle bir sey ancak bir tarafi tek, ama tarafi cift sayi birim uzunlukta olmalidir ;)
  25. Salturbone

    Oyunlarım yüklü olsada yükleme gerekiyor

    http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3008270
Üst