Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    MMORPG Oynayanlar Yardım

    Black Knife(Kara Hançer) (Dark Knife a gönderme yoktur) olduğunda pvp dışında skill gereği çok duymuyorsun zaten :)
  2. Salturbone

    Bugüne Kadar Oynadığınız En iyi Oyunlar

    Last of us candır ama gerisi can++ dır ;)
  3. Salturbone

    Mod Fikri[Yardım]

    İyi bari birkaç haftaya görürüz o zaman modu :)
  4. Salturbone

    Mod Fikri[Yardım]

    Tabii animelerden zaman kalırsa :P Ben de yapamıyorum Doctor'u izlemekten :D
  5. Salturbone

    Pazar Sohbeti Sıra Listesi

    Çekilin Önümden !
  6. Salturbone

    Mod Fikri[Yardım]

    Birde şunu yap misal: Asit + Portakal Suyu = Gazoz :D Yada maden suyu gibi. Dediğim şekilde deney tüpleri yap materyalleri falan ayarla yeni iksirler ekle falandı filandı AS:DSA
  7. Salturbone

    MMORPG Oynayanlar Yardım

    Rosh Online Son Destan diye aratarak kapsamlı fotoğraflarını bulabilirsin.Zamanında çok sarmıştı beni ama Windows preview olunca açmıyor :sinirli:
  8. Salturbone

    Mod Fikri[Yardım]

    Teknik mod denince kimse deney tüpü yapmıyor ben de dedim ki deney tüpü yap havan olsun :D Hem o dediğin gibi bir şey yapabilrsen güzel olur. (Yani rengini vesayresini oyundan ayarlıcaz falan :D (Mobs))
  9. Salturbone

    Bugüne Kadar Oynadığınız En iyi Oyunlar

    Hitman Absolution Minecraft :lol: Pirates of the Carribean : At World End Call Of Juarez : Gunslinger (@AtomTR ye göndermeler) Sniper Elite v2 Shadow Grounds : Survivor ilk 4'ünü hikayeden dolayı seviyorum diğerleri oynanış :D
  10. Salturbone

    Mod Fikri[Yardım]

    Deney tüpü :D
  11. Salturbone

    Yaw siz nası Video Upload liyorsunuz

    HandBrake ile videonu render yapman gerek (1280x720) ve videoyu Bandicam ile çek yoksa 1 yılda zor yüklersin o videoları ;)
  12. Salturbone

    Değişik integer nasıl kaydedilir ?

    0.{bilmemne.%player%} yerine 0 olmadan o skoru veremiyor muyduk ? mesela skoru 0.1 vermek gibi..
  13. Salturbone

    Değişik integer nasıl kaydedilir ?

    Anlamadım. Tam olarak ne yapmak istiyorsun ?
  14. Salturbone

    KadirBerk'in Gardon Heti :) [İstek'de Alırık Hany ;)]

    Dağıtırım ulen forumu ! Beğeneceksiniz ! A:DAS
  15. Salturbone

    KadirBerk'in Gardon Heti :) [İstek'de Alırık Hany ;)]

    Kızdırmayın beni :sinirli:
  16. Salturbone

    KadirBerk'in Gardon Heti :) [İstek'de Alırık Hany ;)]

    Gelişmek istemiyorum. Güzel mi kötü mü onu söyle sonra ne yaparsan onu yap <_< Benim için anlamlı :)
  17. Salturbone

    KadirBerk'in Gardon Heti :) [İstek'de Alırık Hany ;)]

    İlk mesajı okur musun ? (Konu mesajı kısaca...)
  18. Salturbone

    Modern Mimari Evim (15x15 Lot) Singleplayer'da Yaptığım İlk Evim(iyi be yorum yazmayın kötü zaten)

    Bu ne şıkların hepsi emeğe saygı falan :D Hiç beğenmedim (Şimdi başlamayın üstüme atlamaya !) Emeğe de saygı duymuyorum kardeşim Varmı sıkıntı ? (Biraz ağır konuştum ama anladın sen ;))
  19. Salturbone

    Android Oyun Önerin

    Talking Tom Gül gül ve öl :D
  20. Salturbone

    İlginç Haberler

    A:SD:ASDADS Tam yerinden yakalamışlar ismini:D
  21. Salturbone

    KadirBerk'in Gardon Heti :) [İstek'de Alırık Hany ;)]

    Hayır o yapmadı sadece onun arşivinden :D Yeni taglist kuralları gereği sadece ilk etiketlenene gidiyor bildirim. o yüzden yerlerini değiştiriyorum :D
  22. Salturbone

    İlginç Haberler

    Yuh ! :D:SADAS hep türklerin başına geliyor başka yerde böyle şey olmaz :D:ASD
  23. Salturbone

    Red'in Partisi vol.3'ün Gelmesini İster Misiniz ?

    Chrome ile gir tapatalk da neymiş ?
Üst