Arkadaşlarımı bıraktım. Gerçekleri bilmeleri onlara acıdan başka bir şey vermiyordu. Çünkü kişisel görüşleri ile sorgulayarak halkı kışkırtanlara inanmışlardı.Onlar, arkadaşlarımın zaaflarını kullanmışlardı . Ben de onları bıraktım. Yeni bir dünya için. Yeni arkadaşlar için...
Güzel mi abi ? xD