Koskoca evrende yalnız olduğumuzu düşünmek zaten çok zordu...
Kimse üstün değildir. Burda Allah`ın varlığını kanıtlamaya da çalışmıyoruz, Yokluğunu da kanıtlamaya çalışmıyoruz. Burada din ile alakalı bazı şeylerin doğru olup olmadığını tartışıyoruz...