Merhaba arkadaşlar...
Benim adım Kadir Berk (Bana Kadir Burak diyenlere inat :D(Adım cidden Kadir Berk))
Çoğunuz beni tanıyorsunuzdur (En azından 1 Mesajda görmüşsünüzdür.)
"Benden memnun musunuz ?"
Ve klasik bir dinsel cevap gibi gelebilir "Beni nasıl bilirsiniz ?"
Cevapları bekliyorum ve...