Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Hexxit Oynamaya Çalışırken Hata.

    Anlamadıysan bu video Alıntıdır.
  2. Salturbone

    Beyler Higaye Yapıyoh

    Yeter ama ! Ölüm döşeğindeki insandan bile bu kadar olumsuzluk bekleyemezsin ! Ama baktım ölmemişim. Yolda yürümeye başladım.
  3. Salturbone

    Beyler Higaye Yapıyoh

    sen en iyisi forum oyunlarına girme. Sonra birden canlandığımı farkettim.
  4. Salturbone

    Hexxit Oynamaya Çalışırken Hata.

    çözümünü buldum ! O modpack`in platform url sini arama çubuğunda arattır. orda çıkan url deki "\/" işaretini "/" yap ve ordakini indir.Ardından modpacklerin dosyasına at.
  5. Salturbone

    1.7.9'a giremiyorum

    javayı sil yeniden kur. Internet bağlantını kontrol et.
  6. Salturbone

    -Nasıl İşlediğini Bilmediğiniz Şeyleri Sorun, Cevaplayayım-

    Biraz daha ayrıntıya girermisin heyecan yarattı :D
  7. Salturbone

    Minecraft rd-132328 hatırlayan varmı? :)

    bi ara oynamıştım :D
  8. Salturbone

    Windows 7 ve Windows 8 Hakkında

    windows 8 ,Hem kullanıyorum hem de arkadaşın dediği gibi özelliklere sahip . Mümkünse win 8.1 kullan. win8 de başlat menüsü kalkıyor ama win8.1 de yine ekliyorlar. Oyunlar konusunda biraz sorun çıkarabilir çünkü asıl olarak telefonlar ve tapletler için tasarlanmış bir yazılım. Sadece daha çok...
Üst