Merhaba arkadaşlar adım UFUK;
şu an 17 yaşındayım lise 3'e gidiyorum nasipse seneye lise bitecek, üniversiteye başlayınca araba almayı düşünüyorum. Sizce almalımıyım? Kafam biraz karışık, bazılar benzin yetiştiremezsin diyor zaten okula giderken hep kullanmayacağım çok geç kaldığım zamanlarda vs...