Merhaba hasta insanlar ve sevilen diğer kişiler. (Bu klişeyi çok beğendim ama biraz aşağılayıcı gibi.)
Oradan buradan uçurduğum bir iki kuşla yakın zamanda alımların (zannedersem moderatör alımı) açılacağına dair bilgiler edindim. Ardından aklıma bir soru takıldı: "Moderatör olma heyecanını...