Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba arkadaşlar ben INacsery (Burak)
Forumda takılan çoğu mimar organik yapıyor veya yapmaya çalışıyor, birçoğu da yabancı mimarlara bakıp acaba nasıl yapıyorlar diye düşünüyorlar bugün sizlere hazırlamış olduğum organik mimariye giriş konusunu sunacağım
şu an size anlatacağım tamamen kendi...
Herkeze merhaba arkadaşlar ben eirenes, bugün sizlere beleş olarak yaptığım evi , maymunu ve kediyi göstericeğim, inşallah beğenirsiniz.
Bunları nerede kullanabilirim diyorsanız, yaptığınız haritalarda kullanabilirsiniz.
Uzatmadan Fotoğraflarımıza Geçelim.
İNDİRME LİNKİ...
Herkeze merhaba arkadaşlar, ben eirenes bugün basit bir organic olarak ördek yapmaya çalıştım,bu konuda kendimi geliştiriyorum.İnşallah beğenirsiniz.
@bydemir06 @RisusTR @Collapse @OlymposBekir @Majoras @VIthreon @afesraca @MhaWTHoR @Nano_Sensei @Architectus @Rocco_Can @Emrsmsk...
Herkeze merhaba arkadaşlar, ben eirenes bugün sizlere yapmış olduğum küçük bir organic'i göstericem yapımı kısa sürmüştür.
Beğenen herkeze teşekkürler.Uzatmadan fotoğraflara geçelim;
@ZeYus0308 @bydemir06 @Collapse @OlymposBekir @_ColeTR @RisusTR @Eriny
Merhabalarrr... Ben Ronin'den Rivons. Bugün sizlere bir steampunk organik çalışmamı göstereceğim. Yardımları için @Rylecls_75 kardeşime çok teşekkür ediyorum. Yorumlarınızı eksik etmezseniz herkes kazançlı çıkar. Her türlü görüş ve eleştirinizi bekliyorum.
PlanetMinecraft...
Herkeze Merhaba Arkadaşlar Bugün Sizlere İlk Yaptığım Organic Buildi Göstericeğim.
Kötü Olmuş Olabilir, İlk Yaptığım için bence doğaldır.
İnşallah Beğenirsiniz, Uzatmadan Fotoğraflara Geçelim;
@MhaWTHoR @AdexTR @Nano_Sensei @bydemir06 @afesraca @ZeYus0308
Merhaba arkadaşlar OlymposBT ' den ben OlymposBrave sizlere bugün İlk Yaptıgım Organic Dolphin(Yunus)'u tanıtacağım.
#Dip Not ; İlk Organic Yapışımdır,Kötü olmuş olabilir özür dilerim :)
Daha fazla lafı uzatmadan yapı resimlerine geçiyorum iyi seyirler.
bydemir06
OlymposBrave...
Herkese Merhaba Arkadaşlar Ben OwiiX Bundan Önce Bir - Ejdirya Organic - Paylaşmıştım Bugün ise Bir Basketbol Oyuncusu Yaptım Olduğunu Düşünüyorum Bilmem Siz Ne Düşünürsünüz Bütün Yorumları Ve Eleştirileri Bekliyorum Lütfen Şimdi İse Resimlere Geçelim İsterseniz;
Resimlerde...
Merhaba arkadaşlar,ben Abdullah.
Uzun zamandir forumda geziniyordum ve artik bir yerden başlamanın zamani geldiğini düşünüyorum.
Karşınızda ilk büyük organiğim : " Man In Space ".
İlk organiğim oldugundan dolayi eksiklerim,yanlışlarım olabilir.
Her türlü görüşünüzü bekliyorum.
Kötü bulduysanız...
Siz de bize katılın!
392 bin üye ile şüphesiz Türkiye'nin en büyük oyuncu forumuyuz; foruma kaydolarak Minecraft, GTA, CS: GO, LoL, PUBG ve diğer tüm oyunlar hakkında soru sorabilir, bilgi alabilir ve paylaşım yapabilirsiniz. Kaydolmak için tıklayın.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.