seus

  1. Nyx

    Beyler yardım

    Beyler yanlış yere açmış olabilirim eğer öyleyse özür dilerim fakat forgem tamam shaders seus seçtim mods klasörüne attım şimdi ne yapmam gerekki shaders açılsın beyler profile kısmına yazmam gereken birşeyler felan var mı?
Üst