Beyler yardım

Nyx

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Beyler yanlış yere açmış olabilirim eğer öyleyse özür dilerim fakat forgem tamam shaders seus seçtim mods klasörüne attım şimdi ne yapmam gerekki shaders açılsın beyler profile kısmına yazmam gereken birşeyler felan var mı?
 

Ender_T5

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
1.7.10 kullanıyorsan shadersmodcore, 1.8.9 ve üstü kullanıyorsan optifine indir. (shadersmodcore forge ister, optifine istemez) oyunu açıp kapayınca shaderpacks diye bir dosya oluşuyor, ona seus'u atıp sonra ayarlardan shader seçeceksin.
 

Nyx

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Reis 1.8 kullanıyorum bir kaç adet shader packim var kullanabiliyorum fakat kasıyorlar optifine nasıl bir şey?
 
Üst