(GÜNCELLEME: Skript dev36 sürümü altındaki sürümlerde komutlara 'executable by: console' ekleseniz bile websend veya websender gönderemiyor. Skript sürümünüzü ve addonlarınızı dev36 uyumlu hale getirir ve komutunuza 'executable by: console' eklerseniz, websender sorunsuz komutu cmd ye...