yazmak

  1. Shenkenator

    Bana Sohbetler, Konuşmalar?..

    Merhaba arkadaşlar. Bana (yazmak, sormak, sohbetleşmek, anılar.. vb) yazılar yazmak isteyen yazabilir. Bende yazdıklarınızı cevap vermeye düşünüyorum. "Gereksiz şeyler, şiddet, tartışılacak.. vb" konulardan uzak duracağım. Neyse. Bana yazmak istediğiniz bir şey var mı?? :)
  2. MertOrMErocks86

    Gereksiz fotoğraflarımı buraya koydum :D

    Selam. Ben Mert :D Bi süredir gereksiz fotoğraflarımı saklıyorum. Bakınca eski anılar geliyor aklıma işte. Ben bugün acaba paylaşsam kim hangisine güler diye düşündüm ve paylaşmaya karar verdim. 26 tane fotoğraf var. 1-2 Tanesi dışında hepsi benim yapımım (bkz: Paint, Şotofok) Umarım bakarsanız...
Üst