Forumda Yeniyim... :)

Mr1KinG

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Forumda Eskiyim... :)

-Şahsen seninle bu sanal ortamda tanışmış olmam için sadece adın bile yeter.
-Benim de yaşım 14. Neden foruma kayıt sırasında 21 yazdın? Bu forumda yaştan ötürü küçümsemeye pek rastlamadım ben.
-Son olarak, umarım kalıcı olursun.

İyi forumlar dilerim.. :sgül:

(Not: Ben her mesajımın sonuna sarı çiçek koyarım. Beni oradan tanıyabilirsin. Tanıyan var. :D)
Adın yazıyo zaten kardeş :D neyse konuyu bozmayayım
 

SpanklyTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Forumda Eskiyim... :)

-Şahsen seninle bu sanal ortamda tanışmış olmam için sadece adın bile yeter.
-Benim de yaşım 14. Neden foruma kayıt sırasında 21 yazdın? Bu forumda yaştan ötürü küçümsemeye pek rastlamadım ben.
-Son olarak, umarım kalıcı olursun.

İyi forumlar dilerim.. :sgül:

(Not: Ben her mesajımın sonuna sarı çiçek koyarım. Beni oradan tanıyabilirsin. Tanıyan var. :D)
Ben tanıyom seni oha sen çiçekçisin :o :kgül:
 

byMasterTurk

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ben ; Baran
Soyadım ; Bingöl
Ilgi Alanım ; Plugin yazmak, düzenlemek. LegendTurk sahibiyim, açılacak...
Eğer forumda belirli bir stile sahip olmak istiyorsan, kalın yazmayı dene. Üst taraftaki şekillerden "B" şekli :)
 

TheCombine

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Adım: Mahmut
Yaşım:14
Yaşadığım Şehir : Urfa
Bu Forum Eskiden Birtaneydi Be !!
Şimdi neyi var ?[DOUBLEPOST=1404850553,1404850510][/DOUBLEPOST]
Ben ; Baran
Soyadım ; Bingöl
Ilgi Alanım ; Plugin yazmak, düzenlemek. LegendTurk sahibiyim, açılacak...
Eğer forumda belirli bir stile sahip olmak istiyorsan, kalın yazmayı dene. Üst taraftaki şekillerden "B" şekli :)
Önerin için sağol artık böyle yazacağım.
 

TheCombine

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Forumda Eskiyim... :)

-Şahsen seninle bu sanal ortamda tanışmış olmam için sadece adın bile yeter.
-Benim de yaşım 14. Neden foruma kayıt sırasında 21 yazdın? Bu forumda yaştan ötürü küçümsemeye pek rastlamadım ben.
-Son olarak, umarım kalıcı olursun.

İyi forumlar dilerim.. :sgül:

(Not: Ben her mesajımın sonuna sarı çiçek koyarım. Beni oradan tanıyabilirsin. Tanıyan var. :D)
21 yazdım çünkü 1993 sayısı nedense bana bir farklı geliyor :D
 

Zorinkun

Blaze Yokedici
En iyi cevaplar
4
Forumumuza hoşgeldin benim güzel arkadaşım. Kendimi tanıtayım;

Adım Gürkan. 14 yaşındayım. İstanbul'da yaşıyorum. İlgi alanlarım hackerlik, kızlar, bilgisayar, bilgisayar, bilgisayar. Bu forumda en çok oyun hilesi kullanan kişi olarak bilinirim. Bi' hile konusu açılıdığında anında beni çağırırlar. Hile kelimesini duyduğun anda aklına ben geleyim. Son zamanlarda biyokinezi (bkz:
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
) şeysiyle uğraşmaya başladım. (dün gece)
Eğer burada benim gibi ünlü birisi olmak istiyorsan Türkçeye dikkat et, espirili davran.

Tekrar hoşgeldin. İnşallah bu forum sana iyi gelir :)
 
Son düzenleme:

cbg2002

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Forumumuza hoşgeldin benim güzel arkadaşım. Kendimi tanıtayım;

Adım Gürkan. 14 yaşındayım. İstanbul'da yaşıyorum. İlgi alanlarım hackerlik, kızlar, bilgisayar, bilgisayar, bilgisayar. Bu forumda en çok oyun hilesi kullanan kişi olarak bilinirim. Bi' hile konusu açılıdığında anında beni çağırırlar. Hile kelimesini duyduğun anda aklına ben geleyim. Son zamanlarda biyokinezi (bkz:
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
) şeysiyle uğraşmaya başladım. (dün gece)
Eğer burada benim gibi ünlü birisi olmak istiyorsan Türkçeye dikkat et, espirili davran.

Tekrar hoşgeldin. İnşallah bu forum sana iyi gelir :)
Sen de hergün yeni bir şey çıkartıyorsun :D:D Tamam herşeyi anlarım da resmini niye değiştirdin :D
 
Üst