Forumda Yeniyim... :)

SpanklyTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Orçun Benimle İletişime Geçermisin Skypeden
Skypem : Sxyen1043[DOUBLEPOST=1404917066,1404916975][/DOUBLEPOST]
Zeus Kullanın Ordu Binasını Bile Hacklersiniz Fakat Bunun Ayarları Biraz Üst Seviye Yeni başlayan Biri Bunları Ayarlayamayabilir !
-Sxyen
Skype fazla kullanmıyorum.
 

zombiespaceman1

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Zayıf mısın umarım zayıfsındır. Skype'ın olduğuna göre bunun kolayca öğrenebiliriz. Erkeksi memelerini görmek istiyorum. Umarım kameran vardır. Foruma hoşgeldin. Bu arada skyp ta ismin Hacker Combine [nemesispower] olduğundan bilgisayar hakkında azda olsa bilgin olduğunu varsayıyorum ve diyorum ki hackle beni bebeğim ahhh...
Manyağğğhhhk dedected ( şaka amaçlı , yanlış anlama )
 
Üst