Server Anketi?

Serveri açsak gelirmisiniz

  • Tabiikide geliriz

    Kullanılan: 2 22.2%
  • Hayır gelmeyiz

    Kullanılan: 7 77.8%

  • Kullanılan toplam oy
    9

gunlad

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Merhaba arkadaşlar.Size bir sorum olacak ve üstteki anketi ona göre seçerseniz sevinirim.Ben bir faction serveri açmayı düşünüyorum. Ama diğerlerinden farklı ve lapis olmayacak.Arsalar ve pazarlar olacak markette gerekli itemler olacak ama fiyatları birazcık pahallı olacak.Tarıma destek vermeyi düşünüyoruz.Siz ne düşünüyorsunuz gelirmisiniz?Anketi cevaplarsanız sevinirim sadece kaç kişinin geleceğini merak ettim.
 

zombiespaceman1

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
ben factionslardan bıktığım için açıkcası gelmem ama oyuncu kitle artıcaktır serverinizin aç derim ben
 

FakeAngel

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Lapis olmaması iyi bir şey. Ama gelmeme sebebim faction dan bıkmış olmam.
 
Üst