SonOyuncu [1.8.9] Skyblock Abyss& Survival Titanyum & Mini Oyunlar & Özel Launcher ve Hile Koruması

ThtrkmN

King of the Wild Hunt
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Ordan başlayabilmek icin java bilgin olması lazım.
Peki onu en iyi şekilde nerden öğrenebiliriz?Ömer abi diyorki ben 2 sene önce hiçbir şey bilmiyordum.Biliyorum şıp diye öğrenilmez ama java dilinin bir sürü konusu var nerden başlamalıyım?
 

IRFN

Sonoyuncu.Network
En iyi cevaplar
0
Asistanlık, moderatörlük alımlarıyla ilgili bir sürü soru soran oluyor. Arkadaşlar, bunun bir kriteri yok. Asistanlık için bir kriter belirlesem o kritere giren onlarca kişi olur. O yüzden kriterleriniz nedir diye sormayın. Sadece başvurusunda bizi etkileyenleri konuşmaya çağırıp tanışıyoruz. Uygun gelirse alıyoruz. Anlayacağınız, ekibimize katılan kişiler bizim elemanımız değil, arkadaşımız oluyor. Bu durumda da Asistanlık kriterleri değil, arkadaşlık kriterleri devreye giriyor. Bizim ortamımıza ayak uydurabilecek olup olmamanız önemli. Şimdi de kalkıp arkadaşlık kriterleriniz nedir diye sormayın. Başvurunuzu yapın, biz değerlendirelim. Zorla bir yere giremezsiniz. Biz de ısrar eden birini alacak değiliz, tek isteğimiz büyürken huzurumuzun bozulmaması.
İyi forumlar.
 

Romeo_Mp3

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Canım Kendı Takımındakı Adam Hile Diyor. Karsı Takımdakı Adam Hıle Dıyor Okluyorum Sarsılmıyorsun Hile Degılım Dıyorsun.
belliki sadece adaletsiz bir yetkili deyil oyundan analamyan bir yetkilide anlmışınız oyunda eğildinizde sarsılma azda olsa azalır ama malesef sen bunu bilmiyorsun.
 

Kralimben

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
belliki sadece adaletsiz bir yetkili deyil oyundan analamyan bir yetkilide anlmışınız oyunda eğildinizde sarsılma azda olsa azalır ama malesef sen bunu bilmiyorsun.
Geçende SkyWars ta bi adam hilesin diyip duruyordu eğiliyordum çok işlemiyordu ._.
Ben de ilk vurduğumda düşmeyenlerden biri demişti eğil diye. Eğilmiştim adam kartopu attı işlememişti o günden beri eğilerek oynuyorum SkyWars ı.
 

ThtrkmN

King of the Wild Hunt
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Peki onu en iyi şekilde nerden öğrenebiliriz?Ömer abi diyorki ben 2 sene önce hiçbir şey bilmiyordum.
Asistanlık, moderatörlük alımlarıyla ilgili bir sürü soru soran oluyor. Arkadaşlar, bunun bir kriteri yok. Asistanlık için bir kriter belirlesem o kritere giren onlarca kişi olur. O yüzden kriterleriniz nedir diye sormayın. Sadece başvurusunda bizi etkileyenleri konuşmaya çağırıp tanışıyoruz. Uygun gelirse alıyoruz. Anlayacağınız, ekibimize katılan kişiler bizim elemanımız değil, arkadaşımız oluyor. Bu durumda da Asistanlık kriterleri değil, arkadaşlık kriterleri devreye giriyor. Bizim ortamımıza ayak uydurabilecek olup olmamanız önemli. Şimdi de kalkıp arkadaşlık kriterleriniz nedir diye sormayın. Başvurunuzu yapın, biz değerlendirelim. Zorla bir yere giremezsiniz. Biz de ısrar eden birini alacak değiliz, tek isteğimiz büyürken huzurumuzun bozulmaması.
İyi forumlar.
Kusura bakma irfan abi ben sizi diğerleriyle karıştırmışım.:olgun:
 
Üst