yoloman
Lapis Toplayıcısı
- En iyi cevaplar
- 0
GunCraft minigames lobisinden kaldırılmadı gördüğün üzere, yeniden kodlanacak, hataları giderilecek, çok kısa bir süre sonra açılır.
edit: yalansa söyleyin.
Son düzenleme:
GunCraft minigames lobisinden kaldırılmadı gördüğün üzere, yeniden kodlanacak, hataları giderilecek, çok kısa bir süre sonra açılır.
Edit: Kaldırılmadı yerine kaldırılmalı diye okumuşum.![]()
edit: yalansa söyleyin.
Kaannın yeni kafası daha güzelEdit: Kaldırılmadı yerine kaldırılmalı diye okumuşum.
Hehe tamam.EULA bunlara koyacak (cezayı) hibcbir eula Kuralına uyulmamıs
ya manyak mısın kardeşim EULA çok önceden vardı hiç kimseye bir şey olmadı ?EULA bunlara koyacak (cezayı) hibcbir eula Kuralına uyulmamıs
Haklısınız ama bir sorun var o kadar kasıyorki fraps, vs. açtığımızda... oyunu doğru düzgün oynayamıyoruz hemen ölüyoruz @ByNovem @DonduranAtes @KaaNUmaYEmin olun ki bizde bu durumdan sizin kadar şikayetçiyiz. Ama malesef ki bu hile üreticileri durmak bilmiyor engelleyebildiğimiz kadar engellemeye çalışıyoruz ama her zaman farklı şeyler ile karşımıza çıkıyor bu kişiler o yüzden burada size iş düşüyor oyun oynarken arka planda farps benzeri video programları açık bulunsun hile olduğunu gördüğünüz kişilerin 10 saniye bile videosunu çekseniz yeterlidir. Bizlere bildirin ve bizde gerekeni hemen yapalım.
Edit: Kaldırılmadı yerine kaldırılmalı diye okumuşum.
Koyacak falan sen ne ayaksın? Bize hakaret etme hakkını nereden buldun?EULA bunlara koyacak (cezayı) hibcbir eula Kuralına uyulmamıs
IRFN kardeşim bi konuda yardımcı olabilir misin ?Koyacak falan sen ne ayaksın? Bize hakaret etme hakkını nereden buldun?
O kıt beyninizle cool olma çabalarınız sizi yerin dibine sokuyor sadece.
Bir düşün bakalım, crack bir server EULA'yı takar mı sence? Tabi düşünebilme yeteneği sizin türünüzde var mı bilemiyorum...
forum da kralmısın sen neşe dağılın kavga olmasın sonra herkes ban yiyo ._.[DOUBLEPOST=1408648952,1408648463][/DOUBLEPOST]Koyacak falan sen ne ayaksın? Bize hakaret etme hakkını nereden buldun?
O kıt beyninizle cool olma çabalarınız sizi yerin dibine sokuyor sadece.
Bir düşün bakalım, crack bir server EULA'yı takar mı sence? Tabi düşünebilme yeteneği sizin türünüzde var mı bilemiyorum...
yanlış anlaşılmış espri yaptımKoyacak falan sen ne ayaksın? Bize hakaret etme hakkını nereden buldun?
O kıt beyninizle cool olma çabalarınız sizi yerin dibine sokuyor sadece.
Bir düşün bakalım, crack bir server EULA'yı takar mı sence? Tabi düşünebilme yeteneği sizin türünüzde var mı bilemiyorum...
Yok yok ikiside değil kaldırılmadı yerine kaldırılmalı olarak okudumda gun craft yazısının kaldırılmasının ne gereği var tekrar gelicek demiştimBunu bir uyarı olarak mı yoksa şaka amaçlı bir mesaj olarak mı algılamalıyım bilemedim.
Öncelikle bu güzelim serverı eleştirenler , sürekli bir açıklarını bulup küçük düşürmeye çalışanlar soruyorum size o sefil hayatınız da siz ne başardınız ki başkalarının başarılarını eleştirebiliyorsunuz ?
Neyse bunları boş verelim gelelim Gun Craft'a : Guncraft adı altında birçok mg yapılabilir yeni guncraft'ı merakla bekliyorum eskisinden daha güzel olacağından eminim. sizden tek istediğim sadece team deathmatch olmasın diğerleri sadece zaman kaybettiriyor. Açıkçası noob noob oynayan kişilerle takım olmak istemiyorum. Bence deathmatch gibisi yok.
Size Guncraft hakkında bir kaç önerim var. Bence guncraft takımla oynanan ve bireysel oynanan olarak ikiye bölün. İsteyen istediğini oynar. Bu bölümlerin alt oyunları olacak. Mesela şunlar gibi.
Takım oyunu oyunları:
Team Deathmatch : önceden olduğu gibi 4 tane takım yapar sınınız millet deli gibi oynar.
Bayrak Kapmaca : iki tane takım olur bu takımların bayraklarını bir blok yapabilirsiniz mesela benim takımımdaki biri karşı takımdakilerin bayrağını alınca kafasına o takımın rengindeki blok gelecek ve kendi takımının oraya gidip herhangi bir şekilde bayrağı bırakıp takımına 1 puan kazandıracak. Oyun sonunda en çok puanı olan takım kazanır.
Saldırı Savunma : iki takım sırasıyla belli bir noktayı savunur. saldıran takım oyun süresi bitmeden o noktada belli bir süre durur ve ele geçirir.
Bireysel olarak oynanan oyunlar:
Deathmatch : Eskisi gibi belli bir süre verilir bu sürede en çok adam öldüren kazanır.
Aslında Deathmatch tan başka bir oyun gelmiyor aklıma ama şöyle bir şey de yapabilirsiniz kocaman bir harita ama çok da büyük olmasın herkes de sadece sniper var kılıç yok. Böyle bir oyun olsa güzel olabilir.
bu arada da ben soullhunter
Son olarak @IRFN yeni gelecek olan mine city de amacımız tam olarak ne olacak ? oyun hakkında daha fazla bilgi verebilir misin ?