Kullanıcı0000
Donuts :3
- En iyi cevaplar
- 0
otaku olma yolunda gittiğim için ban (500 Anime Oldu
)
hll knk spr dvmben çok fena ısırıyom. demirde bile izi kalıyor.
ayrıca, sonic.exe'yi gerçekte hiç görmediğin için ban.
otaku olma yolunda gittiğim için ban (500 Anime Oldu)
Arap olduğun için banEşekleri çok sevdiğim için ban!
insan değilsin ondan banArap değilimbu yanılgıya düştüğün için ban....
Kendisi ban yediİnsan değil lokumsun ondan ban ._.
Gene ronin kavgası başlatma burdaGlyphl nickli üyeler ve avatarında bir kız resmi olan insanlar çok gıcığıma kaçıyor ayrıca da ronin grubunu sevmediğim için size koskoca bir BAN!
Şaka yapmak amacıyla yazdım zaten,sırf sen banlan diyeGene ronin kavgası başlatma burdaRonin şu an pasifde olsa minecraft mimarısı konusunda türkiyeyi en iyi temsil eden gruptur,biz kendi ülkemizde sevilmezken dışarıda nasıl ülkemizi temsil edebiliriz
Bu mesaja cevap yazmak yerine özel mesaj atarsan aklındaki soruları siler,içindeki kini yok edebilirim yada korkuya çevirebilirim ?
![]()
La ne adamsın djkghsdg NeyseŞaka yapmak amacıyla yazdım zaten,sırf sen banlan diye![]()
Kur'BAN'Bayramını kutlarım.Enesden nefrad eddiğim icin ban
Uçan Spagetti Canavarı Tanrısı seni kutsasın ve banlasın.Yazdığın şey Mutsuz Eşek Tanrıları'nı bile güldürdü bu başarından dolayı ban!