Yeni Telefon

Alps

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Konu size kaldı Hadi kolay gelsin Samsung Al beni dinle pişman olursun[DOUBLEPOST=1412280162,1412280116][/DOUBLEPOST]
13 Evet size göre bir abiim :D gayet de normal demenizden hiç sıkılmadım :D
Yok yani fakat hep yaşı küçük arkadaşlar özenti oldukları için Samsung bağımlısı oluyorlar.
Doğru tespit. :)
Ne alırsan al dostum ben daha hiçbir şey yazmıyorum para senin tercih senin ben çıktığı gibi gözüm kapalı Z3C alacağım.
 

cbg2002

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Yok yani fakat hep yaşı küçük arkadaşlar özenti oldukları için Samsung bağımlısı oluyorlar.
Doğru tespit. :)
Ne alırsan al dostum ben daha hiçbir şey yazmıyorum para senin tercih senin ben çıktığı gibi gözüm kapalı Z3C alacağım.
Z1C de sorun yaşarmıyım ?
 

WhoIsLance

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Galaxy Note 3,S4 ve Discovery Elite kullandım.Çok ciddiyim içlerinden fiyat performans olarak en iyisi Elite.Tasarımı o kadar hoş değil ama çok iş görüyor.Kanserojenmiş falan hikaye. Biyerime sokmuycam telefonu zaten.
 

Alps

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Sanırım sonunda technopat forumuna kaçacağım :D
Kusura bakmayın fakat Technopat'taki editörlerin çoğunu sevmeme rağmen bir kişilikten pek haz etmem.
Donanım konusunda bilgili olmalarına rağmen çok yavan bir anlatımda bulunmaları pek güzel değil.
HC Donanımcı adam yok mesela doğru düzgün forumda herkes GTX 970 çıkmış oyunları kaç FPS'de açar diye bakıyor fakat kimse Maxwell mimarisinin getirileri nedir diye bakmıyor olaylara GM 204'ün mikro mimarisi kimsenin umrunda değil mesela.

Technopat güzel forum iyi forum fakat ben pek haz almıyorum.
Seven arkadaşlar olabilir onlara da müdahale etmiyorum. :)

Elite filan aman aman G2 al Elite alacağına ben küçük ekran manyağıyım.
O yüzden Z1C dedim telefon bu yahu 5.5 nedir ?
 

cbg2002

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Kusura bakmayın fakat Technopat'taki editörlerin çoğunu sevmeme rağmen bir kişilikten pek haz etmem.
Donanım konusunda bilgili olmalarına rağmen çok yavan bir anlatımda bulunmaları pek güzel değil.
HC Donanımcı adam yok mesela doğru düzgün forumda herkes GTX 870 çıkmış oyunları kaç FPS'de açar diye bakıyor fakat kimse Maxwell mimarisinin getirileri nedir diye bakmıyor olaylara GM 204'ün mikro mimarisi kimsenin umrunda değil mesela.

Technopat güzel forum iyi forum fakat ben pek haz almıyorum.
Seven arkadaşlar olabilir onlara da müdahale etmiyorum. :)

Elite filan aman aman G2 al Elite alacağına ben küçük ekran manyağıyım.
O yüzden Z1C dedim telefon bu yahu 5.5 nedir ?
Z1C de sorun yaşarmıyım ?

Galaxy Note 3,S4 ve Discovery Elite kullandım.Çok ciddiyim içlerinden fiyat performans olarak en iyisi Elite.Tasarımı o kadar hoş değil ama çok iş görüyor.Kanserojenmiş falan hikaye. Biyerime sokmuycam telefonu zaten.
General mobilelerin şarz yerinde sorun çıkıyor diye duydum.
 

Alps

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Hocam ne alırsanız alın yahu arkadaşlar komple deha valla.
13 yaşındaki arkadaş Samsung öneriyor diğeri GMD diyor S800 Ne işe yarıyor sanki telefonda oyun mu oynanır...
Benim görüşüm bu kafamı kessen samsung kullanmam para versen GMD almam.
 

cbg2002

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hocam ne alırsanız alın yahu arkadaşlar komple deha valla.
13 yaşındaki arkadaş Samsung öneriyor diğeri GMD diyor S800 Ne işe yarıyor sanki telefonda oyun mu oynanır...
Benim görüşüm bu kafamı kessen samsung kullanmam para versen GMD almam.
Z1C de sorun yaşarmıyım demiştim ? :)
 

unununium

Portal Uzmanı
En iyi cevaplar
0
Hocam ne alırsanız alın yahu arkadaşlar komple deha valla.
13 yaşındaki arkadaş Samsung öneriyor diğeri GMD diyor S800 Ne işe yarıyor sanki telefonda oyun mu oynanır...
Benim görüşüm bu kafamı kessen samsung kullanmam para versen GMD almam.
iphone 6+ al geç yaw
 

WhoIsLance

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hocam ne alırsanız alın yahu arkadaşlar komple deha valla.
13 yaşındaki arkadaş Samsung öneriyor diğeri GMD diyor S800 Ne işe yarıyor sanki telefonda oyun mu oynanır...
Benim görüşüm bu kafamı kessen samsung kullanmam para versen GMD almam.
Keşke bi telefonu eline alsan ve 2,3 gün kullansan..
Aradan laf çakmaya gerek yok bende eskiden gmd alınmaz diyordum fakat fikrim değişti
 

Alps

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Z1C de sorun yaşarmıyım demiştim ? :)
Hayatım boyunca birçok Sony telefon kullandım birinde bile sorunum olmadı.
Yaşamayacağınızı söyleyemem.
Samsung kral çeken arkadaş'da bilemez bunu.
Ütopik güçlerim yok sonuçta benimde telefon belkide 19 parça halinde çıkar.
Ama çıkarsa da en geç 1 haftaya yenisi gönderir Sony. :)
Müşterisini sap gibi bırakmaz bıraktığını görmedim...
GMD kullandım 1 hafta kadar hocam.
Kasa çok hoş gacur gucur plastiği kaliteli yazılımsal olarak müthiş stabil mesela arayüzdeyken artifact'lar kilit ekranına gelmeme sorunları filan çok normal olduğu için çok hoş bir tecrübe oldu benim için.
 
I

Iskekorowakurwa

Ziyaretçi
Samsungu savunanı burdan kınıyorum.. General Mobile Discovery Elite al rahat et GMD var bende hiçbir sorun çıkmıyor.
 

WhoIsLance

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hayatım boyunca birçok Sony telefon kullandım birinde bile sorunum olmadı.
Yaşamayacağınızı söyleyemem.
Samsung kral çeken arkadaş'da bilemez bunu.
Ütopik güçlerim yok sonuçta benimde telefon belkide 19 parça halinde çıkar.
Ama çıkarsa da en geç 1 haftaya yenisi gönderir Sony. :)
Müşterisini sap gibi bırakmaz bıraktığını görmedim...
GMD kullandım 1 hafta kadar hocam.
Kasa çok hoş gacur gucur plastiği kaliteli yazılımsal olarak müthiş stabil mesela arayüzdeyken artifact'lar kilit ekranına gelmeme sorunları filan çok normal olduğu için çok hoş bir tecrübe oldu benim için.

Soykırdım afsgd
Donanıma laf etde yazılıma etme bari afsgd
Note 3 kadar stabil yemin edebilirim.
 
Üst