Creepypasta Modu İster Misiniz ?

RedIsBack

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Son düzenleme:

DarqKnife

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Türk versiyon :D
Ayrıca o mod çok yetersiz.Daha kapsamlı bir mod yapmayı planlıyorum.Textureler filan daha güzel olacak.


Aynısı senin için de geçerli .s

Peki başarılar öyleyse :) -Bu arada etiket sistemi kalktı sadece ilk etiketlediğin kişiye bildirim gelecektir.-
 

Kullanıcı0000

Donuts :3
En iyi cevaplar
0
Türkçe yapmayacağım zaten.İngilizce olacak.Türk versiyon dediğim yani Türklerin yaptığı versiyon .s
Ozaman Daha Beter =D Bak Bu Modları Karışık Yaparsan Emin Ol Çok İyi Olmaz Yani Bi Anda sonic.exe Oradan Slender ... Karmaşa Yani Bunları Nasıl Kordine Edicen Bilemiyorum Fikrin Fena Diğilde Biraz Daha Çalışman Gerek Üzerinde ^__^ Ama Başarılar Dilerim Sana
 

RedIsBack

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ozaman Daha Beter =D Bak Bu Modları Karışık Yaparsan Emin Ol Çok İyi Olmaz Yani Bi Anda sonic.exe Oradan Slender ... Karmaşa Yani Bunları Nasıl Kordine Edicen Bilemiyorum Fikrin Fena Diğilde Biraz Daha Çalışman Gerek Üzerinde ^__^ Ama Başarılar Dilerim Sana
Teşekkürler :)
 

AlichosTR

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Tabiikide elle kodlayacağım.MCreator çok gıcık.Telif hakları bizim olmuyor .s
Ama kodlama bilmiyorum sorun orada işte :D @KadirBerk bi' ara öğretecekti hala onu bekliyorum.Aslında öğreteceğim diyor da eclipse'te bir sorun var benim .-.
Java derslerini bir gözden geçir kendi kendine çözersin 1-2 haftada basit if yapılarını.KadirBerk'e de ben öğrettim(çoğunu).Niyetleneceksen bir sorun olduğunda bana ulaşırsın.
 

AlichosTR

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Teşekkürler :)
Ama gui yapımı zormuş Kadir öyle diyor :D
Gui ve Containerlarla zamanında çok uğraştım.Bazen direk kopyalayıp yapıştırıyorum bazı kısımlarını.Temel mantığını biraz uzun kavrıyorsun ama öğrenince çeşitlilik gösterebilecek bir şey.Biraz üzerinde dursan anlayabileceğin bir şey.(Birazdan kastım 3-4 ay civarı.)
 
Üst