omermarvel
Zombi Katili
- En iyi cevaplar
- 0
2 tane modu nasıl birleştiririm
ikisini birleştiriyormuÇok basitmiş gibi anlatıyorunuz ya deliresim geliyor
Modları birleştiremezsin. Hem birleştirip de ne yapacaksın. 2 modu mods klasörüne atınca zaten kendisi 2 modu da algılayıp oynatıyor![]()
Birleşikmiş gibi oynatıyor. Bu yüzden bu çeşit şeylere biz "modpack" diyoruzikisini birleştiriyormu
altı üstü bir tane mob yapacağım bunun nesi zor? deliresim geliyorÇok basitmiş gibi anlatıyorunuz ya deliresim geliyor
Modları birleştiremezsin. Hem birleştirip de ne yapacaksın. 2 modu mods klasörüne atınca zaten kendisi 2 modu da algılayıp oynatıyor![]()
Anlıyorum ama @AlichosTR kadar değil (kendisi mod YAZAR class kavramının tam anlamını da gösterir falanbu modlarda .class larne işe yarıyor sorusu halen devam etmekte[DOUBLEPOST=1412513396,1412513166][/DOUBLEPOST]
altı üstü bir tane mob yapacağım bunun nesi zor? deliresim geliyor[DOUBLEPOST=1412514178][/DOUBLEPOST]bu arada çok saol yardımcı olduğun için eğer sen moddan anlıyorsan senden bir şey istesem yaparmısın