T10'da ne arar la VirtualBohs ?Turkcell T10'um o kadar hantal ki 10 saniye sonra gidiyor mesajım, ühü. Virtualbox kurdum kernel panic veriyor.
Ordaki @Alpp sensin karistirdim numara ver yavrim .dÜhü bizi yazmamış.
Umut PP'ni seviyordum öyle olsun.![]()
Bende yine ebba var sgdhfjPM Atıyorum buradaki sapıhlar görmesin. .-.
Kellem yok ama bu hafta sonu kellemi foruma koyup ifşa edeceğim wuhu.
Herkesi almayalım boş insan çok çıkabiliyor.Bende yine ebba var sgdhfj
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Su bu tarz benimde bi kız var benziyor aslindaHerkesi almayalım boş insan çok çıkabiliyor.
Özellikle şu ifşa manyağı olan arkadaşlar ötede yaşasınlar lütfen.
Adamlar direk telefonu verecek numara değiştirmekle uğraştıracak.
Az başıma gelmedi iğrenç bir olay.
Sürekli arama sürekli arama...
Bu arada Ebba çok hoş bir kız.
Ama Türkiye'de bulmak imkansız öylesini.
Olsa da bize bahmaz Umut.
Lanet olsun.![]()
Varsa hemen PM at.Su bu tarz benimde bi kız var benziyor aslinda
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Windows 8'eT10'da ne arar la VirtualBohs ?
Galeypohalo dediğin için .sGaleypohalo nie ben yikim etikette .s.s.s.ss
Yazar burda ayfonu olduğunu söylemiş ama ios içinde whatsapp bulunduğu bu farketmemiş alkışlayalım(elle)Whatsapp Denen Şey Android Cihazlar İçin Bir Uygulama Heral.Hiç Kullanmadım![]()