SonOyuncu [1.8.9] Skyblock Abyss& Survival Titanyum & Mini Oyunlar & Özel Launcher ve Hile Koruması

unununium

Portal Uzmanı
En iyi cevaplar
0
Ve hâlâ adminlerden cevap yok bekliyelim ve olacakları görelim
Ya bunlar birsürü yerde de oluyor kimse de inanmıyor ya tamam inanın demiyorum ama herşeyi de en iyilerinden gibi göstermeyi bazılarının bırakması lazım

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

çoban_yıldızı16

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Kardeş server en iyi sunucu bi adam ismimle girmiş şifreyi falan bilmiyom hep steveyle girmek zorundayım lütfen sonoyuncu ekibi hesabımı alın ismim:Juze
 

System32

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Server tamamen 1.8'e geçerse hilelere çözüm bulunabilir. Şu anda 1.8'e hile bulunmuyor.
Veya sol üstte hilenin adının yazdığını algılayabilen bir sistem de olabilir.[DOUBLEPOST=1417539158,1417538750][/DOUBLEPOST]Bu arada sonoyuncu.com'daki Şifremi Unuttum özelliği çalışmıyor. E-Postaya gelen link kırık.
 

warman11111

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Server tamamen 1.8'e geçerse hilelere çözüm bulunabilir. Şu anda 1.8'e hile bulunmuyor.
Veya sol üstte hilenin adının yazdığını algılayabilen bir sistem de olabilir.[DOUBLEPOST=1417539158,1417538750][/DOUBLEPOST]Bu arada sonoyuncu.com'daki Şifremi Unuttum özelliği çalışmıyor. E-Postaya gelen link kırık.
[emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji2] [emoji2] [emoji2] [emoji2] [emoji2] hahahahhahhhahhahahahahahahah hiç güleceğim yoktu 1.8 çıktıktan iki gün sonra ***** 1.8 hack çıkarttı o ilk oldu ve ardı arkası kesilmeden onlarcası çıktı araştır biraz
 

unununium

Portal Uzmanı
En iyi cevaplar
0
[emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji2] [emoji2] [emoji2] [emoji2] [emoji2] hahahahhahhhahhahahahahahahah hiç güleceğim yoktu 1.8 çıktıktan iki gün sonra ***** 1.8 hack çıkarttı o ilk oldu ve ardı arkası kesilmeden onlarcası çıktı araştır biraz
Vardır vardır kesin vardır ama bugludur
 

NitradoIEmre

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Kardeşim Benimde Sunucum Var Ve Gayet Başarılı Hatta Son Oyuncudan Sonra En İyi Serverlerden Birisi. Diyebilirim Ama Ne Buildi Yaparsak Yapalım IRFN denilen Kişi Özenti Diyip Duruyor
GİBİ:
.
Sizin sunucunuz, SonOyuncu'dan sonra en berbat sunuculardan biri diyebilirim.Berbat demek istemezdim fakat, bu hub yada baska bir sekilde sunucu açanlar,sunucusunu çok övenleri görünce bi komiğime gidiyor :p Bir mc sunucusunda heyecan olmalı, sizi tatmin edebilmeli, koruyabildiği bir ciddiyeti olmalı bir markası olmalı, yenilikçi ve özgün olmalı.Ve bu tarz yorumlarada lütfen kötü bir cevap ile yaklasma seviyeni koru, kabullenmeyi bil..
Eğer sen, SonOyuncu'dan sonra sunucunu en iyi sunuculardan biri görebiliyorsan, şunu söylemek istiyorum, bunu unutmalısın.
Birde şu takım arkadaşındı sanırım @Hcyware ...Sunucusunun Türkiye'de en iyi 3. sunucusu seçildiğini söylüyor.

Ben SonOyuncu yandaşçısı değilim fakat haksızlığada yalanada hiçbirşekilde katlanamam, ben pucketin sonoyuncudan farksız olduğu günleri biliyorum.
O yüzden artık bırak sen konusmayı,Haketmediğiniz yerlerde kendinizi görmeyin.Egoist olmayın.
Şu forumda bi sana bi hcywareye bide pucketnw ye gıcık kapıyorum.
 
Üst