En işsiz resim/video'yu atın!

Sizce kim en işsiz!

  • asi_turk

  • UpFall


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

Salturbone

Portal Uzmanı
En iyi cevaplar
0
-Silkroad online'da + basmak için 2.30 saat uğraştığımı bilirim.
-Lol'de ap veigar denemek için 1.30 saat ne botsuz ne insansız tek başıma oynadığımı bilirim.
-Counter Strike'da Bunny yapılabilen serverlara girip sürekli tüm serverı zıplaya zıplaya gezip o hızla geçerken adam görürsem bıçaklamaya çaliştiğimi bilirim.
-Minecraft'ta server yapıcam diye 3 saatimi yedim.
daha saymamı ister misiniz ? işsizlikte üzerime yok sanırım -_-
Ben sunucu acacagim diye 6 ayimi verdim sonra o dosyalarin hepsini sildim .-.
 

umut_

┌────────────┐ [ 1881 - 193∞ ] └────────────┘
En iyi cevaplar
0
-Silkroad online'da + basmak için 2.30 saat uğraştığımı bilirim.
-Lol'de ap veigar denemek için 1.30 saat ne botsuz ne insansız tek başıma oynadığımı bilirim.
-Counter Strike'da Bunny yapılabilen serverlara girip sürekli tüm serverı zıplaya zıplaya gezip o hızla geçerken adam görürsem bıçaklamaya çaliştiğimi bilirim.
-Minecraft'ta server yapıcam diye 3 saatimi yedim.
daha saymamı ister misiniz ? işsizlikte üzerime yok sanırım -_-
100x100 Alanı İssizlikten Katman Kayasına Kadar Kazıp Sana Diss Atacağım :p
 
Üst