En işsiz resim/video'yu atın!

Sizce kim en işsiz!

  • asi_turk

  • UpFall


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

yoloman

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Ha bu arada Newton un yasaları cansız bir varlık için geçerlidir (Sürtünme kuvveti , yer çekimi). Eğer kendini gerçekten cansız bir varlık olar
Adamın kafa güzel ha geliyor buraya bana sataşarak beni kışkırtıyor sonra sen beni kışkırtıyorsun diyor bir de konuyu değiştiriyor.
Konuyu değiştiren benmiyim ?
Ben sadece Newton'un Yasalarına uyan bir adamım dostum.
Ve bu durum da uyduğum yasa 3. yasadır.
Bakınız = “Her etkiye karşılık eşit ve zıt bir tepki vardır.”
B)

Yasaları bilmemen senin adını kötü olmuş dostum benim favori yasam bu 3. yasadır B)
*Etki Tepki*
Dalgasına konuşarak konuyu değiştirmeye çalışan sensin , yada cool olmak için ıkınıpta osuran biri gibi davranıyorsun sonra birde gelip bana konuyu değiştiriyormu diyorsun ?
 

Alkar

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ha bu arada Newton un yasaları cansız bir varlık için geçerlidir (Sürtünme kuvveti , yer çekimi). Eğer kendini gerçekten cansız bir varlık olar

Konuyu değiştiren benmiyim ?

Dalgasına konuşarak konuyu değiştirmeye çalışan sensin , yada cool olmak için ıkınıpta osuran biri gibi davranıyorsun sonra birde gelip bana konuyu değiştiriyormu diyorsun ?
Mecaz nedir benzetme nedir bilmeyen anlamayan birisi ,için bunlar çok doğal bir şey.
Konuya direk benim mesajımı cevaplayarak beni kışkırtan kişi;

Hayatımdan 13 dakika 52 saniyemi çaldığın için sana dava açacağım.
Sonra da bir yolunu bulup tartışmadan kendini caydırmaya çalışan kişi;
Bilmek ile uygulamak arasında çok fark vardır dostum.
Ve bir bahane bularak kendini temize çıkartma çabası;
Ha bu arada Newton un yasaları cansız bir varlık için geçerlidir (Sürtünme kuvveti , yer çekimi). Eğer kendini gerçekten cansız bir varlık
Konuyu değiştiren benmiyim ?
Dalgasına konuşarak konuyu değiştirmeye çalışan sensin , yada cool olmak için ıkınıpta osuran biri gibi davranıyorsun sonra birde gelip bana konuyu değiştiriyormu diyorsun ?
Kendini çok mu akıllı sanıyorsun? Tartışma çıkartan ilk sensin tartışma konusunu değiştirmeye çalışan sensin ve hala kalkıp benimle dalaşmaya çalışıyıorsun.Artık bitti kapat şu konuyu iyice konuyu bozmadan.
 

yoloman

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Mecaz nedir benzetme nedir bilmeyen anlamayan birisi ,için bunlar çok doğal bir şey.
Konuya direk benim mesajımı cevaplayarak beni kışkırtan kişi;


Sonra da bir yolunu bulup tartışmadan kendini caydırmaya çalışan kişi;

Ve bir bahane bularak kendini temize çıkartma çabası;



Kendini çok mu akıllı sanıyorsun? Tartışma çıkartan ilk sensin tartışma konusunu değiştirmeye çalışan sensin ve hala kalkıp benimle dalaşmaya çalışıyıorsun.Artık bitti kapat şu konuyu iyice konuyu bozmadan.
Normalde yazdığım şeylerdeki testis(Hay ben argo yasağını) muhabbeti anlayabilirsin ama bi bunda mı anlayamadın ?
Mesajlarımı beni haksız gösterecek bir sıraya göre dizmekle çok güzel bir şey başarmışsın , tebrikler.
 

Alkar

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Mesajlarımı beni haksız gösterecek bir sıraya göre dizmekle çok güzel bir şey başarmışsın , tebrikler.
Bana aptal numarası yapma.Seni haksız göstermesem (Zaten haksızsın) sen beni ezecektin.[DOUBLEPOST=1421359390,1421359356][/DOUBLEPOST]
Ekmek arası bonzai etkisi :(
Yalnız forum da bonzai değil marijuana var ondandır. B)
Bkz : Çoğu üyenin PP'si. B)
 

yoloman

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Bana aptal numarası yapma.Seni haksız göstermesem (Zaten haksızsın) sen beni ezecektin.
Haksızmıyım ? Olay zaten Eş cinsel insanları dışladığında başladı. O mesajı hiçbir dışlama ifadesi
Kanıt mı istiyorsun?
1 - Eş cinsel değilim bu da senin olduğun mekanlarda takılmam.
2 - Oturduğun şehirde oturmuyorum.
Eş cinsel insanlar böyle yaratık falandamı ayrı mekanlarda takılıyorlar ? Her eşcinsel g-a-y bar a filan gidip sürekli g-a-y por--(Anladınız sanırım ?) falanmı çekiyor sanıyorsun sen ?
 

Alkar

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Haksızmıyım ? Olay zaten Eş cinsel insanları dışladığında başladı. O mesajı hiçbir dışlama ifadesi

Eş cinsel insanlar böyle yaratık falandamı ayrı mekanlarda takılıyorlar ? Her eşcinsel g-a-y bar a filan gidip sürekli g-a-y por--(Anladınız sanırım ?) falanmı çekiyor sanıyorsun sen ?
Takıldığın şey benim eş cinselleri dışlamam peki ne bu şiddet bu celal? Orasını düşündün mü? Acaba neden cümlemde eş cinsel kelimesini kullandım?Kışkırtmandan dolayı olabilir mi?Peki neden bu tartışma uzadı? Senin acaba ben bir yerde hata/yanlış yaptım mı? diye düşünme menden dolayı olabilir mi? Evet ben de hata yaptım fakat bir sebebi var. Sen bana durduk yerde sataştın.
 

yoloman

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Takıldığın şey benim eş cinselleri dışlamam peki ne bu şiddet bu celal? Orasını düşündün mü? Acaba neden cümlemde eş cinsel kelimesini kullandım?Kışkırtmandan dolayı olabilir mi?Peki neden bu tartışma uzadı? Senin acaba ben bir yerde hata/yanlış yaptım mı? diye düşünme menden dolayı olabilir mi? Evet ben de hata yaptım fakat bir sebebi var. Sen bana durduk yerde sataştın.
Eğer bir daha Taşa-- muhabbetlerimden herhangibirini anlarsan çok kötü kavga çıkartırım , burada da aynı durum geçerli.
 
Üst