Eskişehir'e yaz tatilinde gitmiştim ve Eniştemle dışarıda gezerken geçen kızları falan göstererek şu çıtıra bak bu çıtıra bak bu daha güzel yok bu daha güzel diye muhabbet ediyorduk bir gece ailece çıktık geziyoruz evet bunun bu konuyla ne alakası var? Çünkü kafama koyduğum bir şey vardı O kadar çıtır muhabbetinden sonra kafa bozuldu taktım kafayı bir kıza laf atacaktım ve geçen iki kıza laf attım fakat onlar duymadı (Uuu evet başardı yey!) fakat Teyzem kahkaha atmaktan yerlere yatacaktı ne oldu dedim? Bi şu kızlara baksana dedi bana ve başarımın verdiği havalılıkla kızlara bir daha baktığım sırada onların kız değil
travesti olduklarını fark ettim.

O günden sonra bir daha kızlara laf atma çabalarına girmeyeceğim diye yemin ettim

Ve bu benim trajikomik kafama koyup ama yapamadığım bir
gerek olay.