- En iyi cevaplar
- 7
Hep seni gördüğüm için Ban ._.
Pp'n oldum olası hep aynı olduğu için banHep seni gördüğüm için Ban ._.
Seninde aynı olduğu için ban.Pp'n oldum olası hep aynı olduğu için ban
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Osurdugun icin ban@unununium un anlamını bilmediğim için ban
modem resHEPİNİZE BAN BAN HEMDE İP-BAN DAHA GELMEYİN
Osurdugun icin ban
Soru : Ejderha osururken ateş olarak mi cikiyor ?
profilindeki kız dil çıkartıyor banBugün katıldıgın için ban ban çiki çiki ban ban
girey kim bilmiyom banheheheheheh (: (:
gireyse öyle dediğin için ban![]()
modem res hayırlı olsun konuyu bitirenlere benden ip ban birdaha giremezler konuyaKonuyu bir bitiremediniz yahu =) Ban herkese benden ...
^__^modem res hayırlı olsun konuyu bitirenlere benden ip ban birdaha giremezler konuya
Bu 3 üncü çarım ban ilk i warman11111 şifresini kaybettim ikinci baymole bilinçli olarak bıraktım şimdi üçüncü ile en baştan başladımBugün katıldıgın için ban ban çiki çiki ban ban