Makrolu Mouse

cbg2002

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
En fazla 45 TL civarlarında olacak bir Macrolu mouse almak istiyorum çok pahalı olmasına gerek yok zaten yeni mause aldım ama yanlış mauseyi aldığımdan dolayı onu kullanıyorum.Yedekte makrolu mause bulunmasını istiyorum logitech g100s düşündüm ama ondada macro yok sanırım.

Şimdiden Teşekkürler...

Belki anlarsın @Alps :D
 

Alps

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Farelerden çok anlamam G400S kullanıcısıyım memnumum.
G100S küçük haberin olsun.
 

cbg2002

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Logitech g300 öneririm Hungergames sunucularda çok işe yarıyor :D

Farelerden çok anlamam G400S kullanıcısıyım memnumum.
G100S küçük haberin olsun.

Link:
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.


Biraz pahalı ama ben hem klavyesini hemde faresini kullanıyorum.Sana öneririm.

RESİM:



Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

Sanırım 45 (KIRK BEŞ) tl fiyat sınırını görmediniz :D
Büyük bir ihtimalle konuyu böyle görüyorsunuz;

En fazla 450 TL civarlarında olacak bir Macrolu 15 tuşlu mouse almak istiyorum çok pahalı olması lazım çünkü çok zenginim zaten yeni mause aldım oda 200 tl ama yanlış mauseyi aldığımdan dolayı onu kullanıyorum.Yedekte makrolu mause bulunmasını istiyorum logitech g700s düşündüm ama oda bana biraz ucuz kaçar canım sıkıldıkça g300 parçalıyorum hatta bana en pahalılarından önerin.
 

Prokeen

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Sanırım 45 (KIRK BEŞ) tl fiyat sınırını görmediniz :D
Büyük bir ihtimalle konuyu böyle görüyorsunuz;

En fazla 450 TL civarlarında olacak bir Macrolu 15 tuşlu mouse almak istiyorum çok pahalı olması lazım çünkü çok zenginim zaten yeni mause aldım oda 200 tl ama yanlış mauseyi aldığımdan dolayı onu kullanıyorum.Yedekte makrolu mause bulunmasını istiyorum logitech g700s düşündüm ama oda bana biraz ucuz kaçar canım sıkıldıkça g300 parçalıyorum hatta bana en pahalılarından önerin.
Sadece yorumları okudum. :D Konuyu okumadım. Bare bende öneriyim dedim.
 
Üst