SonOyuncu [1.8.9] Skyblock Abyss& Survival Titanyum & Mini Oyunlar & Özel Launcher ve Hile Koruması

UstaUser

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Farklı bir IP adresi ile girip açabilirsin.
Yeni açılacak sunucumuzda (6 aydır uğraşıyoruz) VİP ve VİP+ şekilde 2 adet VİP olmasına karar vermiştik ve bunun çok güzel bir karar olduğunu düşünmüştük. Ne kadar şanslıyız ki sunucu açılmadan birkaç hafta önce bunun aynısını siz de yaptınız :(.

----------------------

R10 üzerinden biriyle görüşmüştüm, Minecraft sunucusu için yardım arıyordu, siz miydiniz, SonOyuncu yetkilisiydi ama kim olduğunu hatırlamıyorum.
 

KaaNUmaY

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Yeni açılacak sunucumuzda (6 aydır uğraşıyoruz) VİP ve VİP+ şekilde 2 adet VİP olmasına karar vermiştik ve bunun çok güzel bir karar olduğunu düşünmüştük. Ne kadar şanslıyız ki sunucu açılmadan birkaç hafta önce bunun aynısını siz de yaptınız :(.

----------------------

R10 üzerinden biriyle görüşmüştüm, Minecraft sunucusu için yardım arıyordu, siz miydiniz, SonOyuncu yetkilisiydi ama kim olduğunu hatırlamıyorum.
İlk olarak VIP ve VIP+ sistemimiz çok önceden vardı fakat kalkmıştı şu an tekrar getirildi. İkinci olarak 100 kişiyi toplasanız ve 2 adet vip olsa ismi ne olsa deseniz 50 den fazla VIP ve VIP+ seçeneğini söyler akla gelen en hızlı fikir bu olur diye düşünüyorum. Son olarakta çoğu sunucuda zaten VIP ve VIP+ gibi isimler kullanıyor VIP++ bile var pişti olacak değiliz :)
 

IRFN

Sonoyuncu.Network
En iyi cevaplar
0
Mine city miydi neydi bir şey yapıyodunuz ne zaman bitet
Ortaçağ Savaşları tamamen bittikten sonra o projeye devam edeceğiz, şimdilik askıda.[DOUBLEPOST=1423671374,1423671318][/DOUBLEPOST]
Yeni açılacak sunucumuzda (6 aydır uğraşıyoruz) VİP ve VİP+ şekilde 2 adet VİP olmasına karar vermiştik ve bunun çok güzel bir karar olduğunu düşünmüştük. Ne kadar şanslıyız ki sunucu açılmadan birkaç hafta önce bunun aynısını siz de yaptınız :(.

----------------------

R10 üzerinden biriyle görüşmüştüm, Minecraft sunucusu için yardım arıyordu, siz miydiniz, SonOyuncu yetkilisiydi ama kim olduğunu hatırlamıyorum.
SonOyuncu'daki 4-5 kişide r10 üyeliği var, herhangi birimiz bir konuda yardım istemiş olabilir, mümkündür.[DOUBLEPOST=1423916482][/DOUBLEPOST]Ortaçağ Savaşları oyunumuza bugün herkesin giriş yapabileceği kadar arena ekliyoruz...
 

SucukluKahve

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Sunucu değişikliğinden sonra aşırı derecede lag olmaya başladı.Önceden sorunsuz 0 lag ile oynardık.Düzeltilecek mi ?
 

OsuranEjderha

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Galiba sen hiç 3 kişilik rush a girmedin 3 kişilikte hep lag var 4 ta az 5 te en az ama hep vardı lag
 

OsuranEjderha

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
O zaman sadece server e suç atma ben devamlı giriyorum valla 3 kiiilik rush dışında hiç öğle büyük lag görmedim bi internetine bak derim
 

SucukluKahve

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
O zaman sadece server e suç atma ben devamlı giriyorum valla 3 kiiilik rush dışında hiç öğle büyük lag görmedim bi internetine bak derim
Arkadaşım anlamıyormusun önceden hiç lag yoktu şu sunucu değişikliginden sonra lag başladı benim internetimde problem olsa bütün serverler laglı olurdu bence sen yazdıklarıma bak derim
 
Üst