GlyphClient Hatası...

Gökçemis

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Glyph clinet'i başlattığım zana böyle bir hata alıyorum =
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

Bilen varsa lütfen söylesin daha fazla dayanamam. ArcheAge oynayamamak cok can yakıcı bir durum.
 

Tratsel

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Windows platformunda Qt diye bir şey bulamamış veya yüklenmemiş diye anladım ben (İngilizce fakiriyimdir*)
Clienti başlattığında client çıkmayıp bu hatamı çıkıyor yoksa login yaptığındamı bu hata çıkıyor ?
 
Üst